Laevandusettevõte Tallink käivitas möödunud nädalal Eesti turule suunatud veebikaubamaja, mille vahendusel saavad Club One lojaalsusprogrammi liikmed populaarsemaid ilutooteid soodsa hinnaga omale koju tellida ning paljude kaupade puhul ka kliendiprogrammi boonuspunkte kasutada.
- Tallinki laevapoetooteid saab nüüdsest e-poest ka koju tellida Foto: kuvatõmmis
“Soovime pakkuda oma püsiklientidele võimalust kasutada Club One liikmelisuse hüvesid kõrvuti laevareisiga ka kodust lahkumata,” lausus Tallink Duty Free AS-i e-kaubanduse juht Sven-Erik Veimer. “Uues veebikaubamajas on saadaval üle 2200 toote, erinevatest parfüümidest kosmeetika ning juukse- ja nahahooldusvahenditeni.”
Laevapoodides müüdavate toodete hinnad on tunduvalt soodsamad kui kaldapealsetes ilukaubamajades – näiteks populaarseimate parfüümide hinnad on reeglina 20-30 protsenti odavamad. “Lisaks saavad Club One kliendid paljude toodete puhul kasutada kuni kolmandiku ulatuses varasemate ostudega kogutud boonuspunkte,” lisas Veimer.
Tallink Duty Free e-kaubanduse juhi sõnul on kõige populaarsemate ilutoodete kõrval valikus ka valik tuntud brändide käekellasid, käekotte ja mitmesuguseid aksessuaare. “Sortimendi koostamisel lähtusime ostueelistusest laevadel ning kaubavalik täieneb pidevalt vastavalt klientide tagasisidele ja sortimendi täienemisele,” märkis Veimer.
Ostetud kaubad saavad Club One kliendid tellida kokku ligi 230 kodulähedasesse Omniva ja SmartPosti pakiautomaati või otse koju.
Tulevikus kavatseb Tallink Veimeri sõnul Duty Free veebipoe kontseptsiooni ka edasi arendada, lisades valikusse ka muid laevapoodides leiduvaid tootegruppe ning laieneda lisaks Eestile ja Soomele jõudsalt ka muudele turgudele.
Tänavu kümnendat tegevusaastat tähistanud 2,2 miljoni liikmega Club One lojaalsusprogramm on Läänemere piirkonna suurim. Programmiga on liitunud inimesi kokku 88 erinevast riigist, sealhulgas Läänemere äärsete maade kõrval ka Hiinast, Kanadast ja Indiast.
AS Tallink Grupile kuulub 16 laeva ning firma sõidab Tallinki ja Silja Line`i kaubamärkide all kuuel erineval laevaliinil. Grupp annab tööd ligi 7000 inimesele ning teenindab aastas 9,5 miljonit reisijat.
Seotud lood
Kujuta ette, et su lemmiknäitleja uus film on just esilinastunud. Sul on võimalus seda vaadata ka kodus, kuid ometi otsustad minna kinno. Või mõtle, miks investeerid kodus suurde 4K telerisse, kui saad Netflixi vaadata ka tahvlis või nutitelefonis? Vastus on tegelikult lihtne: kvaliteet.
Hetkel kuum
Tagasi Kaubandus esilehele