• 12.12.17, 16:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Maxima sai uue turundusdirektori

Alates 10. novembrist töötab Maxima müügi- ja turundusdirektorina Janne Laik, kes seni juhtis Olerexi turundust.
Janne Laik
  • Janne Laik
  • Foto: erakogu
Janne juhib Maximas brändi-, müügi- ja kliendilojaalsuse üksuste tööd. Tema tiimis töötab 17 inimest.
"Olen uhke selle üle, mida Olerexi brändi arendamisel tehtud ja saavutatud sai, aga Maxima võlus mind oma äärmiselt selgete eesmärkide, ambitsioonikate plaanide ja tugeva teotahtega. Kui siia valemisse juurde liita põnevad arengud jaekaubandusmaastikul, siis tuli otsus Maxima meeskonnaga liituda kergelt," kommenteeris Janne Laik.
Mida pead oma suurimaks väljakutseks uues ametis?
"Enda suurimaks väljakutseks pean Maxima kui rahvusvahelise brändi müügi- ja turunduskontseptsioonide toomist kohalikule kliendile lähemale – seda nii imagoloogilises foonis, turunduskommunikatsioonis kui ka müügiedenduses."
Varasemalt töötas Janne enam kui 2 aastat (august 2015 - september 2017) Olerexi turundusjuhina. 
Turunduses on tal staaži enam kui 10 aastat, seda peamiselt jaekaubanduses. Õppinud on ta Tartu Ülikooli majandusteaduskonnas finants- ja rahvusvahelist juhtimist.
Autor: Silja Oja, Best Marketingi juht

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele