Eesti suurim e-kaubamaja Osta.ee tegi jõulukuul suure käibehüppe, tarbijate optimismi ja ostlemise internetti kolimise tõttu kasvas detsembrikuine käive üle 25%.

- Gunnar Valge
- Foto: Andras Kralla
„Lõviosa suurest käibehüppest tuli just uute esemete ostmisest,“ märkis Osta.ee portaalijuht Gunnar Valge. „See näitab, et seekord ostis palju enam inimesi oma jõulukingid internetist, kui aasta tagasi.“
Valge kinnitusel hindavad inimesed enda aega üha kõrgemalt, ent suurtes kaubanduskeskustes tunglemist üha nigelamalt. „Võimalus kingid kodust ära osta ning ühest kohast ja korraga kätte saada tundub üha ahvatlevam alternatiiv tundide pikkusele tunglemisele 23. detsembril, mis algab pika parkimiskoha otsimisega,“ rõhutas Valge.
Osta.ee on viimastel aastatel kasvanud jõudsalt just erinevate väikekaupmeeste e-müügikanalina, kus aktiivselt kaupleb täna üle 400 e-poe ja oma nö showroomi omab Osta.ee-s ligi 300 Eesti andekat disainerit.
Kui kunagi tunti keskkonda just eraisikute kauplemispinnana, siis nüüd on see kõige magusam keskkond uute jaekaupade, tehnika, autode ja muuhulgas ka kinnisvara ning avaliku vara sektori realiseerimiseks.
Lisaks uute asjade müüginumbrile kasvas tunduvalt ka avaliku sektori oma. Kui detsembris 2016 müüs avalik sektor osta.ee-s tooteid 148 000 euro väärtuses, oli 2017 detsembri müüginumber juba 100 000 euro võrra suurem.
Osta.ee on 1999 aastal loodud Eesti suurim kauplemis- ja oksjonikeskkond, mida vaadatakse igal kuul üle 20 miljoni korra.
Osta.ee keskkond opereerib Allepal OÜ nime all ja pakub kauplemisvõimalust nii eraisikutele, ettevõtetele kui ka avaliku sektori organisatsioonidele. Eraldi lehtedena on lisatud Eesti disaini ning käsitöö ja heategevusega seotud keskkonnad.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!