• 22.03.18, 09:28
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Lidl käivitas tavapoodide vastase kampaania

Lidl käivitas Ameerikas tavapoodide vastase kampaania, kus ütleb tarbijatele „Ära lase neil raisata oma raha.“
Lidl käivitas tavapoodide vastase kampaania
  • Foto: Lidl
„Kampaania on loodud selleks, et kasvatada tarbijate teadlikkust selles, kui kulukad ja ebatõhusad on traditsioonilised supermarketid ning Lidl on säästlik,“ selgitas Ameerika Lidl’i bränditurunduse juhataja Elina Elvholm Supermarketingnews.com'ile. Tema sõnul leiavad kliendid nende kauplustest vähem keerukaid väljapanekuid, madalamaid hindu ja parema kvaliteediga tooteid.
Kampaania toimub online-kanalites, kui ka veoautodel. Traditsioonilised jaekauplused loovad nende sõnul värskuse illusioone õunapüramiidide ja vastavasisuliste märgistusega. Lidl keskendub enda kampaanias lisaks madalatele hindadele ka kvaliteetsetele toodetele ja värskusele.
Lidl avas enda esimese kaupluse Ameerikas möödunud aasta juunis ning lühikese ajaga jõuti avada 50 kauplust. Käesoleval aastal plaanitakse uute kaupluste avamist ning jõuda 100 kaupluseni.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 17.01.25, 13:47
Selver täiendas kodukaupade valikut luksusliku Maku Elements sarjaga ja Marimekko disainiga
Selver laiendas oma premium-segmendi kodukaupade valikut, tuues Eesti turule eksklusiivse Maku Elements köögitarvikute sarja ning lisades valikusse ka Soome disainiikooniks kujunenud Marimekko tooted.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele