Lidl käivitas Ameerikas tavapoodide vastase kampaania, kus ütleb tarbijatele „Ära lase neil raisata oma raha.“
„Kampaania on loodud selleks, et kasvatada tarbijate teadlikkust selles, kui kulukad ja ebatõhusad on traditsioonilised supermarketid ning Lidl on säästlik,“ selgitas Ameerika Lidl’i bränditurunduse juhataja Elina Elvholm Supermarketingnews.com'ile. Tema sõnul leiavad kliendid nende kauplustest vähem keerukaid väljapanekuid, madalamaid hindu ja parema kvaliteediga tooteid.
Kampaania toimub online-kanalites, kui ka veoautodel. Traditsioonilised jaekauplused loovad nende sõnul värskuse illusioone õunapüramiidide ja vastavasisuliste märgistusega. Lidl keskendub enda kampaanias lisaks madalatele hindadele ka kvaliteetsetele toodetele ja värskusele.
Lidl avas enda esimese kaupluse Ameerikas möödunud aasta juunis ning lühikese ajaga jõuti avada 50 kauplust. Käesoleval aastal plaanitakse uute kaupluste avamist ning jõuda 100 kaupluseni.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!