• 16.04.18, 13:29
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Elisa on eraklientide mobiilside ja TV-teenuste turuliider

Turu-uuringute AS-i ja TJA poolt kogutud andmetest selgub, et Elisa on Eestis turuliider eraklientide mobiilside ning TV-teenuste valdkonnas.
Elisa on eraklientide mobiilside ja TV-teenuste turuliider
  • Foto: Andras Kralla
Käesoleva aasta veebruaris Turu-uuringute AS-i poolt teostatud uuringust selgus, et Elisa Eesti on turuliider eraklientidele mobiilside pakkumises ja tehnilise järelevalve ameti andmetel turuliider koduse TV-teenuse pakkumisel. Eraklientide mobiilside turuosast kuulub Elisale 36 protsenti ja mõne protsendilise erinevusega on Elisa kannul Telia.
„Turu-uuringute AS on mobiilsideoperaatorite turuosasid eraklientide seas uurinud alates 2014. aastast ja alates 2015. aastast on see kõige kõrgem olnud Elisal,“ ütles Turu-uuringute AS-i uuringujuht Liis Grünberg. Uuringute andmetel on Elisa kindel turuliider meeste ja kuni 45-aastaste inimeste vanusegrupis. Grünbergi sõnul on täheldatav, et mida noorem on inimene, seda tõenäolisemalt on ta Elisa klient. Võrreldes teiste kõneoperaatoritega on Elisa võitnud möödunud aastaga juurde kõige rohkem uusi kliente.
Elisa erakliendiüksuse juht Andrus Hiiepuu sõnas, et Elisa edu aluseks on mobiilsektoris kindlasti rekordilised võrguinvesteeringud ja erakliendile väga sobilik tootevalik nutipakettide näol. „Oleme panustanud agressiivselt võrgu arendusse ja teinud väga suuremahulisi parendustöid.“ 
Koduse TV-teenuse pakkumises on Elisa turuosa tehnilise järelevalve ameti andmetel Eestis suurim. 2017. aasta neljanda kvartali seisuga on STV-l 87 000, Telial 197 300 ja Elisal 202 500 klienti. Ehk sarnaselt mobiilside valdkonnaga on ka kodutelevisiooni pakkumises väikse vahega Elisa järel Telia ja mõnevõrra kaugemal STV.
TV-teenuste valdkonnas on Hiiepuu sõnul turuliidri positsiooni taganud möödunud suvel toimunud vabalevi projekt. „TV3 ja Kanal2 lahkumisega vabalevist liitus Elisa üle õhu TV-teenusega ligi 25 000 klienti.“ Erakliendiüksuse juht lisab, et Elisas käib tihe töö ka teenuste parendamise ja lisaväärtuse loomise nimel. 

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele