4. mai 2018
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Kui mugav on tarbijatel kaupa tagastada?

Foto: Schutterstock
Kantar Emor uurib spetsiaalselt 29. mail toimuva seminari „Kuidas pakkuda klientidele suurepärast ostukogemust kõikides kanalites?“ tarvis Eesti tarbijatelt, kui palju tagastavad nad kaupa e-kauplustele ja millise hinnangu nad annavad tagastamise mugavusele.

Uuringust selgub, kui suur osa Eesti veebiostlejatest teeb pre-shoppingut offline.

Kantar Emori uuringujuht Kersten Jõgi räägib seminaril ka sellest, kui palju veedavad tarbijad online’is (mobiilis, tahvlis ja arvutis) ning milline on pre-shoppingu ja internetist ostlemise üldine osakaal Euroopas.

Lisaks Emori uuringutele tuleb seminaril juttu sellest, kuidas pakkuda klientidele suurepärast ostukogemust kõikides kanalites ning kuidas hoida kliente enda juures. Samuti tuleb juttu sellest, kuidas viia ettevõttes läbi mõttemaailma muudatus, kui asju on tehtud pidevalt ühtemoodi aga nüüd tuleks hakata tegema teistmoodi.

Seminaril räägivad enda omni-channel kogemuse kolm ettevõtet: Rahva Raamat, Telia ja Stockker.

Tutvu programmiga SIIN ning registreeru soodushinnaga SIIN.

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757