Kantar Emor uurib spetsiaalselt 29. mail toimuva seminari „Kuidas pakkuda klientidele suurepärast ostukogemust kõikides kanalites?“ tarvis Eesti tarbijatelt, kui palju tagastavad nad kaupa e-kauplustele ja millise hinnangu nad annavad tagastamise mugavusele.
Uuringust selgub, kui suur osa Eesti veebiostlejatest teeb pre-shoppingut offline.
Kantar Emori uuringujuht Kersten Jõgi räägib seminaril ka sellest, kui palju veedavad tarbijad online’is (mobiilis, tahvlis ja arvutis) ning milline on pre-shoppingu ja internetist ostlemise üldine osakaal Euroopas.
Lisaks Emori uuringutele tuleb seminaril juttu sellest, kuidas pakkuda klientidele suurepärast ostukogemust kõikides kanalites ning kuidas hoida kliente enda juures. Samuti tuleb juttu sellest, kuidas viia ettevõttes läbi mõttemaailma muudatus, kui asju on tehtud pidevalt ühtemoodi aga nüüd tuleks hakata tegema teistmoodi.
Seminaril räägivad enda omni-channel kogemuse kolm ettevõtet: Rahva Raamat, Telia ja Stockker.
Tutvu programmiga
SIIN ning registreeru soodushinnaga
SIIN.
Seotud lood
Äripäeva teemaveeb kaubandus.ee korraldab 29. mail omni-channeli teemalise seminari „Kuidas pakkuda klientidele suurepärast ostukogemust kõikides kanalites?“. Loe, miks tasub seminaril osaleda!
Selveri pagarilettide küpsetusjuhi Irina Kaganskaja sõnul on viimastel aastatel pagaritoodete müük märkimisväärselt kasvanud. Eriti menukaks on osutunud käsitsi valmistatud ciabatta'd ja focaccia'd oliividega.