Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Aasta Kaubandusinnovatsioon 2017 tunnustuse võitis R-kiosk
2017. aasta sügisel uuenduskuuri läbi teinud R-kiosk võitis Kultuurikatlas toimunud Makselahenduste Otsustajafoorumil Aasta Kaubandusinnovatsiooni tunnustuse.
Aasta Kaubandusinnovatsioon 2017 tunnustuse võitis R-kiosk Foto: Joanna Jõhvikas
R-kiosk on kasutusele võtnud kassalahenduse, mis töötab nii koos müüjaga kui ka ilma. Otsustajafoorumi korraldaja Endrik Randoja sõnul on selline kaks-ühes lahendus ruumisäästlik, kiire ja mugav. "Just see, mida ühelt mugavuskaupluselt ootad," selgitas Randoja. Oma kiirete tehniliste uuenduste, ostumugavuse ja kaubasortimendi kvaliteedi tõstmisega on R-kiosk juba ka suurematele jaekettidele kandadele astumas.
Iseteenindus on juba mõni aeg tagasi jõudnud suurtesse kauplustesse, nüüd on aeg ka väikepoodide ja mugavuskaupluste käes.
R-kioski emaettevõtte Reitan Convenience'i tegevjuht Johannes Sangnes sõnas sügisel Tallinna Lennujaama uuenenud R-kioski avamise järel, et Eesti kliendid on nende jaoks suunaandjad.
Aasta Kaubandusinnovatsiooni tunnustuse andsid üle Makselahenduste Otsustajafoorumi partnerid Swedbank, Mastecard, Hansab ja Ingenico Group.
Kujuta ette, et su lemmiknäitleja uus film on just esilinastunud. Sul on võimalus seda vaadata ka kodus, kuid ometi otsustad minna kinno. Või mõtle, miks investeerid kodus suurde 4K telerisse, kui saad Netflixi vaadata ka tahvlis või nutitelefonis? Vastus on tegelikult lihtne: kvaliteet.