Äripäeva raadio hommikuprogrammis rääkis reklaamiagentuuri Optimist juht Magnus Luzhkov,, et ehitukaupluste ketid on allahindluskampaaniatega liiale läinud.
„Kui vaadata ehituspoode, siis nad on vajunud soodushinna mülkasse,“ ütles Luzhkov. Ta rääkis, et seal käivad võidupakkumised, et kes suudab pakkuda suuremat allahindlust.
„Seal peaks toimuma mingisugune muudatus, kuna allahindlust ei saa anda lõpmatuseni.“ Luzhkovi hinnanul on 30% allahindlus juba selle sektori kohta juba kriitiline.
Kuula intervjuud Magnus Luzhkoviga alates 58.30.
Seotud lood
Ärijuhtimissüsteemid (ERP, ettevõtte ressursside planeerimine) on viimastel aastatel oluliselt muutunud. Muutuste peamine suund on see, et ettevõtete individuaalselt kohandatud süsteemid asendatakse üha enam pilvepõhiste ERP-lahendustega.