• 18.05.18, 13:46
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Ehitusketid on kampaaniatega liiale läinud

Äripäeva raadio hommikuprogrammis rääkis reklaamiagentuuri Optimist juht Magnus Luzhkov,, et ehitukaupluste ketid on allahindluskampaaniatega liiale läinud.
Ehitusketid on kampaaniatega liiale läinud
  • Foto: Erik Prozes
„Kui vaadata ehituspoode, siis nad on vajunud soodushinna mülkasse,“ ütles Luzhkov. Ta rääkis, et seal käivad võidupakkumised, et kes suudab pakkuda suuremat allahindlust.
„Seal peaks toimuma mingisugune muudatus, kuna allahindlust ei saa anda lõpmatuseni.“ Luzhkovi hinnanul on 30% allahindlus juba selle sektori kohta juba kriitiline.
Kuula intervjuud Magnus Luzhkoviga alates 58.30.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.11.24, 17:24
Pilvepõhiseid ärijuhtimissüsteemid on paindlikud ja kulusäästlikud
Ärijuhtimissüsteemid (ERP, ettevõtte ressursside planeerimine) on viimastel aastatel oluliselt muutunud. Muutuste peamine suund on see, et ettevõtete individuaalselt kohandatud süsteemid asendatakse üha enam pilvepõhiste ERP-lahendustega.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele