"Ma pakun, et see elavdab oluliselt jaekaubanduse sektori turundust," ütles Šukaitis.
Baltikumi suurimal loovusfestivali Balticbesil esinev Šukaitis rääkis, et Leedus jõustus selle aasta alguses täielik mis tahes kujul alkoholireklaami keeld kõikides kanalites. "Sellel on tohutu (negatiivne) mõju reklaamiturule ning agentuuride ärile, sest alkoholitööstus oli oluline klient."
Tema sõnul käituvad globaalsed kliendid erinevalt, mõned kasvatavad, teised kärbivad kulutusi. "Globaalsed brändid langetavad otsuseid globaalsel tasandil. Kulutused kasvavad enamasti siis, kui uued brändid tulevad turule - näiteks kui Lidl või IKEA sisenesid Leedu turule," sõnas Šukaitis.
Tal on tunne, et jaemüügisektor on kasvamas, sest Lidl tegutseb väga konkurentsitihedal turul. "Mõned segmendid on oma tegevuse taaskäivitanud, nagu näiteks magusatööstus või isegi majapidamispaberi tootjad."
Loe pikemat intervjuud Leedu meedia- ja reklaamiturust Best-Marketingi veebilehelt.