Hando Sinisalu • 25. juuli 2018
Jaga lugu:

Lidli tulek elavdab oluliselt jaekaubanduse turundust

Leedu Kommunikatsiooniagentuuride Liidu tegevjuht ja meediaagentuuri Vizeum juht Saulius Šukaitis ei usu, et Lidl Eestis kuidagi teisiti toimetaks, kui mujal turgudel, seega soovitab ta silma peal hoida, mida nad teevad mujal Ida-Euroopa riikides ja oodata seda sama.

Lidl
Lidl  Foto: Scanpix

"Ma pakun, et see elavdab oluliselt jaekaubanduse sektori turundust," ütles Šukaitis.

Baltikumi suurimal loovusfestivali Balticbesil esinev Šukaitis rääkis, et Leedus jõustus selle aasta alguses täielik mis tahes kujul alkoholireklaami keeld kõikides kanalites. "Sellel on tohutu (negatiivne) mõju reklaamiturule ning agentuuride ärile, sest alkoholitööstus oli oluline klient."

Tema sõnul käituvad globaalsed kliendid erinevalt, mõned kasvatavad, teised kärbivad kulutusi. "Globaalsed brändid langetavad otsuseid globaalsel tasandil. Kulutused kasvavad enamasti siis, kui uued brändid tulevad turule - näiteks kui Lidl või IKEA sisenesid Leedu turule," sõnas Šukaitis.

Tal on tunne, et jaemüügisektor on kasvamas, sest Lidl tegutseb väga konkurentsitihedal turul. "Mõned segmendid on oma tegevuse taaskäivitanud, nagu näiteks magusatööstus või isegi majapidamispaberi tootjad."

Loe pikemat intervjuud Leedu meedia- ja reklaamiturust Best-Marketingi veebilehelt.

Jaga lugu:
KAUBANDUSE UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad kaubandusteemalised uudised igal nädalal enda postkasti.

Kaubandus.ee toetajad:

Enimloetud
Maarit Eerme
Maarit EermeKaubandus.ee juht-toimetajaTel: 51 44 884maarit@kaubandus.ee
Cätlin Puhkan
Cätlin PuhkanKaubandus.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700catlin.puhkan@aripaev.ee

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Veebilehe kasutamist jätkates nõustute küpsiste kasutamisega. Loe lähemalt