Uutele turgudele sisenemine sai võimalikuks tänu juulikuus Balkanimaade juhtiva jaekabandusettevõttega Montecristo SL. d.o.o. sõlmitud koostöökokkuleppele.
Baltika soov on kasvatada jõuliselt müüki välisturgudel, mistõttu ongi võetud eesmärgiks leida uusi koostööpartnereid ning panustada tõhusamalt eksporditegevustesse. Sloveenia ja Horvaatia esinduspindade avamine on üks esimesi näiteid värskendatud ekspordistrateegia rakendamisest.
Baltika ekspordidirektori Raivo Videviku sõnul on uutele turgudele laienemine Eesti edukaima moebrändi jaoks väga oluline samm, võimaldades olla paremini esindatud piirkonnas, kus aasta tagasi avati Serbias frantsiisipood. „Kolmeks hooajaks sõlmitud kontsessioonilepingu eesmärk on pakkuda kohalikele klientidele midagi uut ja põnevat, suurendades samal ajal ka jaemüüki ning leides loodetavasti uusi võimalusi frantsiisimüügiks tulevikus,“ täiendas Videvik.
Baltika Grupp on Baltikumi moedisainiettevõte, mis tegutseb juba alates 1928. aastast. Monton loodi 2002. aastal, mil Baltika Grupp lansseeris uue rahvusvahelise moebrändi esialgu enda viiel kesksel jaeturul – Eestis, Lätis, Leedus, Poolas ja Ukrainas. Tänaseks päevaks tegutseb Monton juba 12-s riigis üle maailma.