See oli esimene osa 6. augustil sõlmitud kokkuleppest, millega Stokker omandab kolme aasta jooksul 100% osaluse Teräosas. Printsi sõnul on ettevõttel juba kaks aastat olnud plaan laieneda põhjanaabrite turule.
Tema sõnul avanevad Euroopa turud üha rohkem ja panevad rõhku konkurentsivõime kasvatamisele. Ka Soome turgu pole need muudatused puudutamata jätnud. “Kui Soome turg oli varem väga protektsionistlik ja seal toimisid vanad kliendisuhted, kus partnerlused kulgesid põlvest põlve, siis nüüd pööratakse üha enam tähelepanu toote ja teenuse hinna-kvaliteedi suhtele ning ka rahvusvahelisi ettevõtteid on kõvasti juurde tulnud, mistõttu on sealne turg päris suures muutuses,” leidis Prints.
Kui Stokkeri tegevus on suunatud eelkõige lõpp-kliendi teenindamisele ja seadmete müügile ning hooldusele, siis Teräosa peamine tugevus on eelkõige metsa-aiatehnika ning varuosade hulgimüük, mis on vaid üks kitsas Stokkeri tegevusvaldkond. “Lõpp-klienti teenidava ettevõtte ost oleks olnud loogilisem suund, kuid kui läheme ajaloos tagasi, siis 1990. aastatel Lätti ja Leetu laienedes tegime seal esimese sammu aia- ja metsakaupade hulgimüügiga,” tõi Prints paralleeli.
Loe pikemalt Äripäevast.