Eesti kaubanduspindade sisemeediapartnereid Artist Siseraadiod OÜ ühines below-the-line teenuseid pakkuva ettevõttega BTL Media OÜ. Ühinemise tulemusel tekkis sihtturundusagentuur Artist.
Artisti ärijuht Marek Kaptjuhi sõnul kahe ettevõtte liitmine annab suuremad võimalused tuua turule kaasaegsed terviklahendusi ja veel arendusjärgus olevad tulevikulahendused.
“Muutume agentuuriks, mis erineb teistest selle poolest, et meil on oma meediakanalid, mille kaudu oleme võimelised kõnetama tarbijaid kogu nende ostuteekonnal – see loob meie klientidele võimaluse sõnumi edastamiseks kõigile kaubandus- ja teeninduspinda külastavatele inimestele,” rääkis Kaptjuh.
Ühinenud ettevõtte uueks juriidiliseks nimeks on Artist Media OÜ, ettevõte jätkab Artisti kaubamärgi kasutamist.
Seotud lood
Selveri pagarilettide küpsetusjuhi Irina Kaganskaja sõnul on viimastel aastatel pagaritoodete müük märkimisväärselt kasvanud. Eriti menukaks on osutunud käsitsi valmistatud ciabatta'd ja focaccia'd oliividega.