Riias asuv kaubanduskeskus Spice võitis rahvusvahelise kaubanduskeskuste nõukogu (ICSC) korraldatud konkursil European Solal Marketing Awards sotsiaalse vastutuse kategoorias hõbemedali oma kampaaniaga „Jaga ja hooli“.
Spicele hõbemedali toonud kampaania „Jaga ja hooli“ keskendus lapseootel emadele. Igal aastal puudub Lätis enam kui 500 lapseootel naisel vastsündinu jaoks isegi esmavajalikud asjad. Spice ja Läti emade kõige populaarsema kogukonna, Emadeklubi koostöös korraldatud heategevuskampaania raames koguti üle 700 kg beebiasju ning haiglatesse ja kriisikeskustesse viidi 500 annetuskasti.
„Meie tegevusvaldkonnas peetakse European Solal Marketing Awards auhinda kvaliteedimärgiks. See on väga oluline mitte üksnes Spicele, vaid kogu Lätile," rääkis kaubanduskeskuse Spice direktor Iveta Lāce. Tema sõnul nähakse keskust ühena Lääne-Euroopa parimatest kaubanduskeskustest, mis näitab, et nad on siiani olnud ja on ka praegu õigel teel nende pingutusi hindavad lisaks klientidele ka valdkonna asjatundjad. "Suur tänu Spice turundusmeeskonnale, meie pikaajalistele partneritele Emadeklubile ja PR-agentuurile Prospero,“ sõnas Lāce.
European Solal Marketing Awards konkursil osalevad kaubanduskeskuste parimad turunduskampaaniad Euroopast ja Lõuna-Aafrikast. Tänavu esitati 23 riigist 216 taotlust, mida hinnati kaheksas kategoorias. Kampaaniaid analüüsis 17 riigist pärit rahvusvahelistest turundusspetsialistidest koosnev žürii.
Kinnisvaraettevõtte Kapitel enamusosalusega Spice on ainus Balti riikide kaubanduskeskus, mis tänavu antud rahvusvahelisel konkursil tunnustatud sai.
ICSC on 1957. aastal asutatud kaubanduskeskuste valdkonna ülemaailmne kutseorganisatsioon. Sellel on enam kui 100 riigis üle 66 000 liikme, sealhulgas kaubanduskeskuste omanikud, arendajad, juhid, turundusspetsialistid, investorid, jaemüüjad ja agendid, samuti akadeemiliste ringkondade esindajad ja ametnikud.
Seotud lood
Advendikalendrid olid eelmisel sajandil peamiselt lastele turustatud viletsavõitu šokolaadiga kommikarbid, mille aknaid avati igal jõulueelsel päeval, lootuses leida kartongi tagant midagi erilist. Ehk oled tähele pannud, et advendikalendrite valik on poelettidel aga igal aastal järjest mitmekesisemaks muutunud. Oma minikingikogumikega on tulnud turule nii mänguasjatootjad, sokikaupmehed, küünlavalmistajad kui ka ilubrändid.
Enimloetud
5
Kuidas tõsta automaatikaga kaupluses müügikäivet?
Viimased uudised
Võimas! Ühel hulgimüügifirmal 91 mln euro eest riigihankeid aastas
Kuidas tõsta automaatikaga kaupluses müügikäivet?
Hetkel kuum
Osanike vahel olid pikalt suured erimeelsused. “Terve linn teadis seda”
Kahel värskel juhil CV-s ühine Barboras töötamine
Omanik: keegi ei soovi pikalt pidada kahjumis äri
Tagasi Kaubandus esilehele