• 26.11.18, 16:41
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Via 3L-i ja Tridensi strateegiline koostöö

Logistikaettevõte Via 3L alustas lao-, logistika- ja transpordi täisteenuse pakkumist hulgikaubandusettevõttele Tridens.
Via 3L-i ja Tridensi strateegiline koostöö
  • Foto: Toomas Huik
Osapoolte sõnul tähendab koostöö teenuste kvaliteedi ning ökoloogilise jalajälje parandamist, sest tänu transporditeenuste konsolideerimisele vähendatakse oluliselt liiklevate kaubaautode arvu.
Via3L AS tegevjuhi Kalle Jaarmani sõnul on neil hea meel teha koostööd pikaajaliste traditsioonidega tuntud ettevõttega, kellele saab enda professionaalse meeskonnaga pakkuda kõiki soovitud logistikalahendusi. “Tridensile pakume täisteenust, alustades aktsiisilao tegevuste, etikettimise ja komplekteerimisega, lõpetades nn “tailor made” laologistika ning transpordi erilahendustega.” sõnas Jaarman.
Tridens AS esindaja Janno Hert väitel on Tridensi ärimudelis lao-, logistika- ja transporditeenus väga suure tähtsusega. ’’Koostöö Via 3L-iga annab meile kindluse, et pakutav teenus on kõrgel tasemel ning kaubad jõuavad klientideni õigel ajal, vastavalt tellimusele. Nii saame Tridensis oma aja ja energia pühendada oma tugevustele – kaubamärkide ehitamisele ja kvaliteetsele müügiteenusele.” lisas Hert.
Via 3L on grupp juhtivaid logistikaettevõtteid Balti regioonis, kelle põhivaldkonnaks on lepingulise logistika (3PL) ja rahvusvahelise transpordi teenuste osutamine. Ettevõte loodi 2001. aastal Eestis ja on tänaseks laienenud ka teistesse Balti riikidesse, opereerides nii Tallinnas, Riias kui Vilniuses. Ettevõtete käive ulatus 2017. aastal 65 miljoni euroni.
Tridens AS on Eestis pika staažiga hulgikaubandusettevõte, kelle müügikäive ulatus 2017. aastal 60 miljoni euroni. Sel aastal 30ndat sünnipäeva tähistava ettevõtte tootevalikus on üle 150 erineva kaubamärgi. Tarnijate seas on mh Jägermeister, Red Bull, Hartwall, Imperial Tobacco, Cloetta, SC Johnson, Eckes Granini.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 15.10.24, 16:14
Advendikalender: kuidas sai lastele loodud kingikogumikust kõigile mõeldud hitt-toode
Advendikalendrid olid eelmisel sajandil peamiselt lastele turustatud viletsavõitu šokolaadiga kommikarbid, mille aknaid avati igal jõulueelsel päeval, lootuses leida kartongi tagant midagi erilist. Ehk oled tähele pannud, et advendikalendrite valik on poelettidel aga igal aastal järjest mitmekesisemaks muutunud. Oma minikingikogumikega on tulnud turule nii mänguasjatootjad, sokikaupmehed, küünlavalmistajad kui ka ilubrändid.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele