Carlsberg grupp tõi turule uudse tehnoloogiaga valmistatud karastusjoogi Barley Bros ning ühena esimestest pilootturgudest maailmas hakkas naturaalset ilma lisatud suhkruta ja e-lisaaineteta limonaadi müüma Saku Õlletehas.
- Saku siseneb uudse tootega karastusjookide turule
„Kõrge suhkru- ja energiasisaldusega jookide tarbimine on kogu maailmas langustrendis nind ostjad hindavad üha enam tervislikke ja naturaalseid tooteid,“ lausus Saku Õlletehase juhatuse liige Jaan Härms. „Pakkumaks tarbijatele alternatiivi traditsioonilistele karastusjookidele ja nende suhkruasendajaga sõsartoodetele töötas Carlsberg välja uudse pruulitud limonaadi, mis ei sisalda lisatud suhkruid ega säilitusaineid.“
Härmsi sõnul on Eesti üks esimesi riike maailmas, kus maailma juhtiv joogitootja Carlsberg jõuliselt karastusjookide turule siseneb. „Eesti on koos Läti, Leedu, Venemaa ja Prantsusmaaga pilootturud, kus Barley Bros näol jõuab tarbijateni tervislikum alternatiiv tavapärastele mahla- ja karastusjookidele,“ märkis ta.
Saku Õlletehase juhatuse liikme sõnul on uus tootekategooria kõrvuti Carlsbergiga märgiline ka Saku Õlletehasele, kes joogitootjana siseneb esmakordselt jõuliselt karastusjookide turule.
„Saku Õlletehas on viimase enam kui 25 aastaga olnud teerajaja Eesti õllepruulimise sektoris ning nüüd teeme sarnase sammu karastusjookide turul,“ rääkis Härms. „Kuna Eesti joogiturgu tervikuna iseloomustab sarnaselt muule Euroopale trend looduslike ja tervislike jookide suunas, siis usume, et ka Eesti tarbijad võtavad uue ja eristuva naturaalse karastusjoogi positiivselt vastu.“
Barley Bros karastusjoogid on müügil kahe maitsena – Marjad ja Rosmariin ning Leedripuu ja Laim. Joogid on pruulitud veest ja odralinnastest, millele on lisatud mahla ning looduslikke maitsestajaid. Barley Bros karastusjoogid on müügil 0,33l klaaspudelites ja 0,5l purkides.
Seotud lood
Viimaste aastate majandusolukord on olnud keeruline ja muutusterohke. Laomajandustehnikaga tegeleva Agrovaru AS jaoks on hetkel suurimaks väljakutseks käibe hoidmine samal tasemel ning kulude vähendamine müügi- ja tööprotsesside efektiivistamise kaudu. "Kuna klientide nõudlus on vähenenud, peame tegema rohkem tööd, et leida üles need vähesed kliendid," selgitab tegevjuht Jarno Mänd.
Hetkel kuum
Tagasi Kaubandus esilehele