• 05.02.20, 16:09
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Maxima avas kliendikaardiomanikele iseteeninduskonto

Maxima avas kliendikaardiomanikele iseteeninduskonto, et klientidel oleks lihtsam jälgida oma ostude ajalugu, igapäevaostudelt säästetud raha ning omada ülevaadet kontole kogunenud boonusraha hulgast.
Maxima avas kliendikaardiomanikele iseteeninduskonto
Maxima kliendikaardiomanike hulk moodustas 2019. aastal pea 80% ostusid sooritanud klientide koguarvust, kes kogusid oma ostudelt 4,6 miljonit eurot boonusraha.
„Kui täna on võimalik oma boonusraha jääki näha peale ostu sooritamist tšekil, siis avatud Maxima iseteeninduskonto võimaldab lisaks ülevaatele kogunenud boonusrahast paremini vaadelda ka oma igapäevast ostukäitumist aga ka näha iganädalaseid „Aitäh“ kaardi pakkumisi,“ selgitas iseteeninduskonto võimalusi Maxima Eesti müügi- ja turundusdirektor Janne Laik.

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele