Autor: Kaubandus.ee • 5. veebruar 2020

Maxima avas kliendikaardiomanikele iseteeninduskonto

Maxima avas kliendikaardiomanikele iseteeninduskonto, et klientidel oleks lihtsam jälgida oma ostude ajalugu, igapäevaostudelt säästetud raha ning omada ülevaadet kontole kogunenud boonusraha hulgast.

Maxima kliendikaardiomanike hulk moodustas 2019. aastal pea 80% ostusid sooritanud klientide koguarvust, kes kogusid oma ostudelt 4,6 miljonit eurot boonusraha.

„Kui täna on võimalik oma boonusraha jääki näha peale ostu sooritamist tšekil, siis avatud Maxima iseteeninduskonto võimaldab lisaks ülevaatele kogunenud boonusrahast paremini vaadelda ka oma igapäevast ostukäitumist aga ka näha iganädalaseid „Aitäh“ kaardi pakkumisi,“ selgitas iseteeninduskonto võimalusi Maxima Eesti müügi- ja turundusdirektor Janne Laik.

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757