Maxima avas kliendikaardiomanikele iseteeninduskonto, et klientidel oleks lihtsam jälgida oma ostude ajalugu, igapäevaostudelt säästetud raha ning omada ülevaadet kontole kogunenud boonusraha hulgast.
Maxima kliendikaardiomanike hulk moodustas 2019. aastal pea 80% ostusid sooritanud klientide koguarvust, kes kogusid oma ostudelt 4,6 miljonit eurot boonusraha.
„Kui täna on võimalik oma boonusraha jääki näha peale ostu sooritamist tšekil, siis avatud Maxima iseteeninduskonto võimaldab lisaks ülevaatele kogunenud boonusrahast paremini vaadelda ka oma igapäevast ostukäitumist aga ka näha iganädalaseid „Aitäh“ kaardi pakkumisi,“ selgitas iseteeninduskonto võimalusi Maxima Eesti müügi- ja turundusdirektor Janne Laik.