Autor: Kaubandus.ee • 2. märts 2020

Rocca al Mare Prisma sai laienemisest hea kasvuhoo

Kolm kuud tagasi avatud laiendatud Rocca al Mare Prisma klientide arv kasvab pidevalt ja on tänaseks pea kümnendiku suurem aastataguse perioodiga võrreldes.

Rocca al Mare Prisma juht Marilii Torim selgitab kasvu peamiselt uute tootekategooriate lisandumisega.

”Väga nõutud on olnud arvuti- ja konsoolmängud, aga ka erinevad tarvikud. Laienemine on hästi mõjunud ka toidu- ja jaekaupade müügile, kasvatades paljudes kategooriates käivet kuni kaks korda,” märkis Torim.

Jaekaupadest on enim müüdud kategooriad mähkmed, lilled ja lemmikloomatarbed. Toidukaupadest on suurima tõusu teinud sporditoidud ja tervisetooted, aedviljad, tex-mex tooted ning pagarileti saiakesed.

Möödunud aasta novembri lõpus avatud uuendatud Rocca al Mare Prisma on Baltikumi suurim. 12 500-ruutmeetrise hüpermarketi kaubavalikus on üle 70 000 erineva toote.

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757