Autor: Kaubandus.ee • 18. märts 2020

Nõudlus toidukappidest kauba kättesaamise järele on suur

Coop kutsub kõiki e-poe kliente, kes on kauba tellinud toidukappi, minema toidukaubale õigeaegselt järele, et vältida e-poe asjatut ajakulu kauba edasi-tagasi transportimisele ning võimaldada selle asemel e-poest tellida kaupa neil, kes seda hädasti vajavad.
Foto: Coop Eesti

Coopi e-kaubanduse juhi Mait Mäesalu sõnul on eCoop toidukappidel 1,5h ajavahemikud, mille jooksul kliendil on võimalik endale sobival ajal tellitud kaubale järele tulla. „Kui tavaolukorras oleme kliendile püüdnud alati vastu tulla ning võimalusel pikendanud 1,5h ajavahemikku, siis arvestades viimase nädala jooksul hüppeliselt kasvanud huvi, pole meil paraku võimalik seda teha, sest järgmisest 1,5h ajavahemikus peavad kapis olema juba järgmiste klientide tellimused,“ ütles Mäesalu.

Toidukaupade tellimine eCoopi kaudu kasvas järsult alates reedest ning kuigi kaasatud on abijõude, on nõudlus teenuse vastu püsinud suuremana, kui e-poed teenindada jõuavad.

Coop võttis 2018. aasta sügisel esimesena Eestis kasutusele täisfunktsionaalsed toidukapid, kuhu on võimalik tellida nii tava kui ka külmutatud kaupa, säilitades vajalikud temperatuurid nii palaval suvepäeval kui pakaselisel talvel.

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757