• 02.05.20, 12:43
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Bauhof: e-kanali ja jaekaupluse rollid muutuvad

Bauhofi turundusjuhi Evelin Pae sõnul on tulevikus füüsiliste kaupluste roll muutumas vast üha enam näidisruumideks ning tellimusi tehakse mugavalt läbi e-kanali. Ehituskauplustest saavad laokaupluste asemel näidiste saalid ja meeleolu loojad.
Bauhofi turundusjuhi Evelin Pae sõnul tuleb kiiresti tegutseda ning keskenduda oma tugevustele.
  • Bauhofi turundusjuhi Evelin Pae sõnul tuleb kiiresti tegutseda ning keskenduda oma tugevustele.
  • Foto: Meeli Küttim
Pae rääkis veebiseminaril, et e-kanal kasvab mitmekordselt, kuna tarbijad on sunnitud õppima sealt kaudu ostma. Samuti kasvab tema sõnul e-kanali roll brändi kuvandis ja teeninduskuvandi loomisel on oluline veebilehe ja tellimuste komplekteerimise kiirus.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 28.04.25, 10:00
Oodatust suurem nõudlus: First Price toodete müügiedu üllatab isegi Selverit
Veebruaris jõudis Selveri lettidele esmakordselt Skandinaavia päritolu First Price tootesari, mis on vaid mõne kuuga pälvinud klientide sooja vastuvõtu ja tõestanud end kui tugev täiendus Eesti toidukaupade turul.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele