Bauhofi turundusjuhi Evelin Pae sõnul on tulevikus füüsiliste kaupluste roll muutumas vast üha enam näidisruumideks ning tellimusi tehakse mugavalt läbi e-kanali. Ehituskauplustest saavad laokaupluste asemel näidiste saalid ja meeleolu loojad.

- Bauhofi turundusjuhi Evelin Pae sõnul tuleb kiiresti tegutseda ning keskenduda oma tugevustele.
- Foto: Meeli Küttim
Pae rääkis veebiseminaril, et e-kanal kasvab mitmekordselt, kuna tarbijad on sunnitud õppima sealt kaudu ostma. Samuti kasvab tema sõnul e-kanali roll brändi kuvandis ja teeninduskuvandi loomisel on oluline veebilehe ja tellimuste komplekteerimise kiirus.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Veebruaris jõudis Selveri lettidele esmakordselt Skandinaavia päritolu First Price tootesari, mis on vaid mõne kuuga pälvinud klientide sooja vastuvõtu ja tõestanud end kui tugev täiendus Eesti toidukaupade turul.