• 05.05.20, 08:55

Neli küsimust, mida küsida endalt enne kaubamärgi registreerimise taotluse esitamist

Tänane olukord ja kodus püsimine on heaks kasvulavaks uutele äriideedele. Kui uue ärisuunaga kaasneb ka uue brändi loomine, siis ei tohiks ära unustada selle tähise kaubamärgina registreerimist. Advokaadibüroo Cobalt vandeadvokaat ja patendivolinik kaubamärgi, tööstusdisainilahenduse ning geograafilise tähise valdkonnas Liina Jents toob välja 4 küsimust, mida küsida endalt enne kaubamärgi registreerimise taotluse esitamist.
Advokaadibüroo Cobalt vandeadvokaat ja patendivolinik kaubamärgi, tööstusdisainilahenduse ning geograafilise tähise valdkonnas Liina Jents
  • Advokaadibüroo Cobalt vandeadvokaat ja patendivolinik kaubamärgi, tööstusdisainilahenduse ning geograafilise tähise valdkonnas Liina Jents
  • Foto: advokaadibüroo Cobalt
Kui jätta kaubamärk registreerimata, siis võib keegi teine soovitud kaubamärgi Sinu asemel ise registreerida ja takistada Sul selle tähise all turul tegutsemist ning ise kaubamärgi tuntuse nimel tehtud tööst kasu lõigata. Õigeaegne kaubamärgi registreerimine on väga oluline, aga ka siin kehtib põhimõte, et tark ei torma. Et tulevikus ei peaks hakkama oma hea idee rakendamise asemel kohtuuski kulutama ja re-brändinguga tegelema, tuleks enne kaubamärgi registreerimise taotluse esitamist teha ära korralik eeltöö.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 10:34
Digitaalsest maailmast füüsilisse poodi: e-poe võimaluste rakendamine kaupluses
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele