Autor: Liina Jents • 5. mai 2020

Neli küsimust, mida küsida endalt enne kaubamärgi registreerimise taotluse esitamist

Tänane olukord ja kodus püsimine on heaks kasvulavaks uutele äriideedele. Kui uue ärisuunaga kaasneb ka uue brändi loomine, siis ei tohiks ära unustada selle tähise kaubamärgina registreerimist. Advokaadibüroo Cobalt vandeadvokaat ja patendivolinik kaubamärgi, tööstusdisainilahenduse ning geograafilise tähise valdkonnas Liina Jents toob välja 4 küsimust, mida küsida endalt enne kaubamärgi registreerimise taotluse esitamist.
Advokaadibüroo Cobalt vandeadvokaat ja patendivolinik kaubamärgi, tööstusdisainilahenduse ning geograafilise tähise valdkonnas Liina Jents
Foto: advokaadibüroo Cobalt

Kui jätta kaubamärk registreerimata, siis võib keegi teine soovitud kaubamärgi Sinu asemel ise registreerida ja takistada Sul selle tähise all turul tegutsemist ning ise kaubamärgi tuntuse nimel tehtud tööst kasu lõigata. Õigeaegne kaubamärgi registreerimine on väga oluline, aga ka siin kehtib põhimõte, et tark ei torma. Et tulevikus ei peaks hakkama oma hea idee rakendamise asemel kohtuuski kulutama ja re-brändinguga tegelema, tuleks enne kaubamärgi registreerimise taotluse esitamist teha ära korralik eeltöö.

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757