Autor: Liina Jents • 5. mai 2020
Ainult tellijatele

Neli küsimust, mida küsida endalt enne kaubamärgi registreerimise taotluse esitamist

Tänane olukord ja kodus püsimine on heaks kasvulavaks uutele äriideedele. Kui uue ärisuunaga kaasneb ka uue brändi loomine, siis ei tohiks ära unustada selle tähise kaubamärgina registreerimist. Advokaadibüroo Cobalt vandeadvokaat ja patendivolinik kaubamärgi, tööstusdisainilahenduse ning geograafilise tähise valdkonnas Liina Jents toob välja 4 küsimust, mida küsida endalt enne kaubamärgi registreerimise taotluse esitamist.

Advokaadibüroo Cobalt vandeadvokaat ja patendivolinik kaubamärgi, tööstusdisainilahenduse ning geograafilise tähise valdkonnas Liina Jents
Autor: advokaadibüroo Cobalt

Kui jätta kaubamärk registreerimata, siis võib keegi teine soovitud kaubamärgi Sinu asemel ise registreerida ja takistada Sul selle tähise all turul tegutsemist ning ise kaubamärgi tuntuse nimel tehtud tööst kasu lõigata. Õigeaegne kaubamärgi registreerimine on väga oluline, aga ka siin kehtib põhimõte, et tark ei torma. Et tulevikus ei peaks hakkama oma hea idee rakendamise asemel kohtuuski kulutama ja re-brändinguga tegelema, tuleks enne kaubamärgi registreerimise taotluse esitamist teha ära korralik eeltöö.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale. Lugemiseks logi sisse või osta ligipääs allolevalt lingilt.

Vormista püsimaksega tellimus kohe ja saad:

  • Ligipääsu valdkonna uudistele ja intervjuudele
  • Ligipääsu väärt nõuannetele valdkonna spetsialistidelt
  • Ligipääsu kaubandusteemaliste raadiosaadete kokkuvõtetele
  • Ligipääsu kaubandusettevõtete majandustulemustele
  • Ligipääsu valdkonna ürituste kokkuvõtvatele artiklitele
Jaga lugu
Kaubandus.ee toetajad:
Maarit EermeKaubandus.ee juht-toimetajaTel: 51 44 884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700