Tänane olukord ja kodus püsimine on heaks kasvulavaks uutele äriideedele. Kui uue ärisuunaga kaasneb ka uue brändi loomine, siis ei tohiks ära unustada selle tähise kaubamärgina registreerimist. Advokaadibüroo Cobalt vandeadvokaat ja patendivolinik kaubamärgi, tööstusdisainilahenduse ning geograafilise tähise valdkonnas Liina Jents toob välja 4 küsimust, mida küsida endalt enne kaubamärgi registreerimise taotluse esitamist.

- Advokaadibüroo Cobalt vandeadvokaat ja patendivolinik kaubamärgi, tööstusdisainilahenduse ning geograafilise tähise valdkonnas Liina Jents
- Foto: advokaadibüroo Cobalt
Kui jätta kaubamärk registreerimata, siis võib keegi teine soovitud kaubamärgi Sinu asemel ise registreerida ja takistada Sul selle tähise all turul tegutsemist ning ise kaubamärgi tuntuse nimel tehtud tööst kasu lõigata. Õigeaegne kaubamärgi registreerimine on väga oluline, aga ka siin kehtib põhimõte, et tark ei torma. Et tulevikus ei peaks hakkama oma hea idee rakendamise asemel kohtuuski kulutama ja re-brändinguga tegelema, tuleks enne kaubamärgi registreerimise taotluse esitamist teha ära korralik eeltöö.
Seotud lood
Septembris toimub Regionaal- ja Põllumajandusministeeriumi eestvedamisel 11. korda Eesti toidu kuu. Selver liitub traditsioonilise algatusega – pakub mitmetele Eesti toodetele soodsamaid hindu ning tutvustab erinevaid tootjaid ja maitseid, mida võiks proovida.