Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Rimi: tulime e-turule suurema võimekusega, kui esialgu planeeritud
Rimi tuli e-turule hoopis suurema võimekusega, kui oli esialgu planeerinud, ütles Rimi Eesti juht Vaido Padumäe ning lisas, et neil polnud võimalik alustada vaikselt ja õppida teiste kogemustest, vaid tegutseda tuli täisvõimsusel.
6. maist ametlikult avatud Rimi e-pood teenindab esialgu Tallinna ja Tallinna lähiümbruse piirkonda ja pakub Drive teenust Laagri Rimis. Aasta jooksul tulevad Drive alad samuti teistesse Tallinna suurematesse Rimidesse.
Alates 2008. aastast, mil Baltimaades võeti kasutusele iseteeninduskassad, on traditsioonilisel jaemüügiturul toimunud märkimisväärne nihe. Ehkki iseteeninduskassas läheb ostlemine kiiremini ja ekraanilt on ostetavaid tooteid mugav valida, siis tekib jaemüüjale paraku ka kadusid. Näiteks mõnikord ajab klient raha kokkuhoidmiseks „kogemata“ tooted segamini ja tasub sarnase, kuid soodsama toote eest. Nutilahendusi pakkuva ettevõtte StrongPoint võtmekliendihaldur Anton Martšenko sõnul hoolitseb tänapäevane tehnoloogia lisaks tegutsemiskiirusele ka eksimuste ärahoidmise eest.