Autor: Kaubandus.ee • 28. mai 2020

Prisma laiendas „Telli ja tule järele“ teenuse Narva

Prisma avas jaekettides tesimesena e-teenuse Narvas. Nüüdsest saavad kliendid oma internetist tellitud kaupadele minna järele Narva Prisma infoletti.
Narva Prismas avati "Telli ja tule järele" teenus
Foto: Prisma Peremarket

„Kui inimene tellib oma kaubad internetis, siis säästab ta märkimiväärselt aega. Lisaks jäävad poes tegemata nö emotsiooniostud ning pere eelarve on paremini kontrollitud,“ ütles Narva Prisma juhataja Irina Ušakova.

Kaupade komplekteerimise teenus maksab 2 eurot.

Kui ePrisma „Telli ja tule järele“ teenus leiab Narva tarbijate poolt hea vastuvõtu, on Prismal tulevikus plaanis hakata pakkuma Narvas ka kullerteenust.

Prisma jaekett tegutseb Eestis alates 2000. aastast ja ePrisma 2015. aastast. Ketil on Narvas, Tallinnas ja Tartus ühtekokku üheksa kauplust, mis pakuvad koos tugiüksusega tööd pea 800 inimesele.

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757