Prisma avas jaekettides tesimesena e-teenuse Narvas. Nüüdsest saavad kliendid oma internetist tellitud kaupadele minna järele Narva Prisma infoletti.

- Narva Prismas avati "Telli ja tule järele" teenus
- Foto: Prisma Peremarket
„Kui inimene tellib oma kaubad internetis, siis säästab ta märkimiväärselt aega. Lisaks jäävad poes tegemata nö emotsiooniostud ning pere eelarve on paremini kontrollitud,“ ütles Narva Prisma juhataja Irina Ušakova.
Kaupade komplekteerimise teenus maksab 2 eurot.
Kui ePrisma „Telli ja tule järele“ teenus leiab Narva tarbijate poolt hea vastuvõtu, on Prismal tulevikus plaanis hakata pakkuma Narvas ka kullerteenust.
Prisma jaekett tegutseb Eestis alates 2000. aastast ja ePrisma 2015. aastast. Ketil on Narvas, Tallinnas ja Tartus ühtekokku üheksa kauplust, mis pakuvad koos tugiüksusega tööd pea 800 inimesele.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!