Uudised
Ainult tellijale

Fazer: Iga viies eestlane katsub poes, kas saiapäts on pehme

Fazer Eesti tellitud tarbijauuringu tulemustest selgus, et eestlased valivad poes pagaritooteid eelkõige nende maitset ja pehmust silmas pidades, vähem pööratakse tähelepanu toote hinnale, koostisele või säilivusajale.

Maxima saialett  Foto: Raul Mee, fotograaf

Uuring keskendus kitsamalt valge saia ostjatele. „Valge saia kategooria väärtus on näidanud tubli kasvutrendi, 2019. aastal kasvas kategooria väärtus võrreldes eelmise aastaga tervelt 12%. Seega tundub, et ostjad on leidmas teed tagasi lihtsa saia juurde ning hindavad seda osana igapäevasest toitumisest,“ ütleb Fazer Baltikumi tegevjuht Klavs Berzins.

VORMISTA TELLIMUS JA SAAD LIGIPÄÄSU:
  • valdkonna uudistele ja intervjuudele
  • väärt nõuannetele valdkonna spetsialistidelt
  • kaubandusteemaliste raadiosaadete kokkuvõtetele
  • kaubandusettevõtete majandustulemustele
  • valdkonna ürituste kokkuvõtvatele artiklitele
  • Jaga lugu:
    KAUBANDUSE UUDISKIRJAGA LIITUMINE

    Telli olulisemad kaubandusteemalised uudised igal nädalal enda postkasti.

    Kaubandus.ee toetajad:

    Maarit Eerme
    Maarit EermeKaubandus.ee juht-toimetajaTel: 51 44 884
    Cätlin Puhkan
    Cätlin PuhkanKaubandus.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700