• 08.06.20, 10:34
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Fazer: Iga viies eestlane katsub poes, kas saiapäts on pehme

Fazer Eesti tellitud tarbijauuringu tulemustest selgus, et eestlased valivad poes pagaritooteid eelkõige nende maitset ja pehmust silmas pidades, vähem pööratakse tähelepanu toote hinnale, koostisele või säilivusajale.
Maxima saialett
  • Maxima saialett
  • Foto: Raul Mee, fotograaf
Uuring keskendus kitsamalt valge saia ostjatele. „Valge saia kategooria väärtus on näidanud tubli kasvutrendi, 2019. aastal kasvas kategooria väärtus võrreldes eelmise aastaga tervelt 12%. Seega tundub, et ostjad on leidmas teed tagasi lihtsa saia juurde ning hindavad seda osana igapäevasest toitumisest,“ ütleb Fazer Baltikumi tegevjuht Klavs Berzins.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 15.12.25, 13:58
Taaraäri on äri nagu iga teine – seda tuleb hästi teha!
Eestis peetakse pandipakendisüsteemi nii iseenesestmõistetavaks, et kipume unustama, kui erakordse edulooga on tegemist. Tagastame üle 90% turule lastud joogipakenditest. See on tulemus, millega kuulume maailmas absoluutsete liidrite hulka. Sellest efektiivsusest on saanud ekspordiartikkel, millele annab hoogu kiiresti kasvav tehnoloogiaettevõte RVM Systems. Nende uusim Eestis toodetud lahendus, Kalla-tüüpi taaraautomaat, ei valluta ainult kohalikke poode, vaid liigub suure hooga üle maailma.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele