• 08.06.20, 10:34
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Fazer: Iga viies eestlane katsub poes, kas saiapäts on pehme

Fazer Eesti tellitud tarbijauuringu tulemustest selgus, et eestlased valivad poes pagaritooteid eelkõige nende maitset ja pehmust silmas pidades, vähem pööratakse tähelepanu toote hinnale, koostisele või säilivusajale.
Maxima saialett
  • Maxima saialett
  • Foto: Raul Mee, fotograaf
Uuring keskendus kitsamalt valge saia ostjatele. „Valge saia kategooria väärtus on näidanud tubli kasvutrendi, 2019. aastal kasvas kategooria väärtus võrreldes eelmise aastaga tervelt 12%. Seega tundub, et ostjad on leidmas teed tagasi lihtsa saia juurde ning hindavad seda osana igapäevasest toitumisest,“ ütleb Fazer Baltikumi tegevjuht Klavs Berzins.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.06.25, 10:15
„Ostsin pähklid, aga skaneerisin porgandid“ – need ajad on nüüd möödas. AI tuvastab kõik iseteeninduskassas ostetud tooted
Alates 2008. aastast, mil Baltimaades võeti kasutusele iseteeninduskassad, on traditsioonilisel jaemüügiturul toimunud märkimisväärne nihe. Ehkki iseteeninduskassas läheb ostlemine kiiremini ja ekraanilt on ostetavaid tooteid mugav valida, siis tekib jaemüüjale paraku ka kadusid. Näiteks mõnikord ajab klient raha kokkuhoidmiseks „kogemata“ tooted segamini ja tasub sarnase, kuid soodsama toote eest. Nutilahendusi pakkuva ettevõtte StrongPoint võtmekliendihaldur Anton Martšenko sõnul hoolitseb tänapäevane tehnoloogia lisaks tegutsemiskiirusele ka eksimuste ärahoidmise eest.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele