Autorid: Sigrid Kõiv, Geret Perv • 11. juuni 2020

Kuidas keskmise suurusega kaupmehed kriisist välja veavad?

Jaekaubandusettevõtted, kelle 2018. aasta müügitulu oli pool kuni viis miljonit eurot, sisenesid tänavu kevadel koroonakriisi seisakus. Kriisi käigus muutus ettevõtete konkurentsiolukord sektori suurte kõrval äärmiselt ebasoodsaks. Neil, kes nüüd hakkama said, tuleb sügisel tegeleda kõrgenenud hügieeninõuete ja pelglike klientidega poes ning oluliselt kasvanud konkurentsiga veebis.
Foto: Pixabay.com

Keskmise suurusega jaekaubandusettevõtete jaoks pidi seisaku hõng juba enne kriisi tuntav olema. Viimase nelja kvartali koondkäive oli 921 miljonit eurot ja see kasvas aastaga 2,9 protsenti. Ettevõtteid, kelle käive oli viimses neljas kvartalis enam kui 100 000 eurot, on sektoris 637 ja nende arv on aastaga kahanenud vähem kui üks protsent. See näitab, et suuri uusi tulijaid ja vanu minejaid aasta jooksul pole olnud.

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757