Autor: Kaubandus.ee • 15. juuni 2020

Eesti inimesed peavad parima klienditeenindusega sideoperaatoriks Teliat

Eesti inimeste hinnangul on Telia jätkuvalt parima klienditeenindusega suurettevõte telekommunikatsiooni-, pangandus- ja taristuettevõtete võrdluses.
Foto: Telia Eesti

Uuringufirma RAIT Faktum & Ariko iga-aastase suurettevõtete teeninduse uuringu kohaselt sai Telia kõrgeimad hinnangud teeninduse ja asjaajamise meeldivuse ning sõbralikkuse võrdluses.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Kaubandus.ee toetajad:
Maarit EermeKaubandus.ee juht-toimetajaTel: 51 44 884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 53 315 700