• 03.07.20, 13:20

Jaeketid hoiavad oma turupositsiooni

Eelmise aasta majandusaasta tulemustest on näha, et jaeketid hoiavad kindlalt oma turupositsiooni ning esimese 4 suure jaeketi seas ei ole positsiooni muutusi toimunud.
Coop Eesti hoiab turuliidri positsiooni
  • Coop Eesti hoiab turuliidri positsiooni
  • Foto: Raul Mee
Graafiku väline ring on arvutatud jaekettide turuosa 2019. aasta andmete põhjal ning sisemine ring võrdluseks 2018. aasta turuosa jaotus. 1. juuliks ei olnud enda majandusaasta aruannet esitanud Prisma Peremarket, seega on tema turuosa seekord jaotunud muud alla.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 10:34
Digitaalsest maailmast füüsilisse poodi: e-poe võimaluste rakendamine kaupluses
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele