Tallinna Kaubamaja Grupi 2020. aasta II kvartali konsolideeritud auditeerimata müügitulu oli 171,0 miljonit eurot, jäädes sellega aasta varasemast alla 5,8%.

- Tallinna Kaubamaja Grupi juhatuse esimees Raul Puusepp
- Foto: Raul Mee
I poolaasta müügitulu oli 346,5 miljonit eurot, kasvades võrreldes 2019. aasta I poolaasta tulemusega 0,5%. Kontserni 2020. aasta teise kvartali konsolideeritud auditeerimata puhaskasum oli 5,8 miljonit eurot, mis jäi ligi kolmandiku alla eelmise aasta võrreldava perioodi kasumile. Kontserni 2020. aasta 6 kuu puhaskasum oli 4,1 miljonit eurot, mis jäi samuti kolmandiku võrra alla eelmise aasta võrreldava perioodi tulemusele. Maksueelne kasum oli I poolaastal 9,9 miljonit eurot, kahanedes aasta varasemaga võrreldes 21,7%.
Seotud lood
Üks levinumaid vigu on proovida kõiki tegevusi korraga: laieneda erinevatele turgudele ja siseneda neisse erinevate uute teenustega. Edukamad on olnud need e-poed, kes valivad korraga ühe sihtturu, kus huvi juba olemas – olgu selleks orgaaniline liiklus, sotsiaalmeedia kaasatus või kasvav tellimuste arv sellest riigist.