• 13.07.20, 16:54

Tallinna Kaubamaja Grupi I poolaasta müügitulu suurenes 0,5%

Tallinna Kaubamaja Grupi 2020. aasta II kvartali konsolideeritud auditeerimata müügitulu oli 171,0 miljonit eurot, jäädes sellega aasta varasemast alla 5,8%.
Tallinna Kaubamaja Grupi juhatuse esimees Raul Puusepp
  • Tallinna Kaubamaja Grupi juhatuse esimees Raul Puusepp
  • Foto: Raul Mee
I poolaasta müügitulu oli 346,5 miljonit eurot, kasvades võrreldes 2019. aasta I poolaasta tulemusega 0,5%. Kontserni 2020. aasta teise kvartali konsolideeritud auditeerimata puhaskasum oli 5,8 miljonit eurot, mis jäi ligi kolmandiku alla eelmise aasta võrreldava perioodi kasumile. Kontserni 2020. aasta 6 kuu puhaskasum oli 4,1 miljonit eurot, mis jäi samuti kolmandiku võrra alla eelmise aasta võrreldava perioodi tulemusele. Maksueelne kasum oli I poolaastal 9,9 miljonit eurot, kahanedes aasta varasemaga võrreldes 21,7%.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 10:34
Digitaalsest maailmast füüsilisse poodi: e-poe võimaluste rakendamine kaupluses
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele