Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Apranga kaotas juulis käivet kõige enam Eestis
Kui perioodil aprill-juuni langes Leedu ettevõtte Apranga müük ligi 30%, siis juulis oli müük oluliselt tugevam ning käive kukkus mulluse juuliga võrreldes vaid 4,5%, teatas ettevõte. Enim kukkus müük Eestis.
Üks levinumaid vigu on proovida kõiki tegevusi korraga: laieneda erinevatele turgudele ja siseneda neisse erinevate uute teenustega. Edukamad on olnud need e-poed, kes valivad korraga ühe sihtturu, kus huvi juba olemas – olgu selleks orgaaniline liiklus, sotsiaalmeedia kaasatus või kasvav tellimuste arv sellest riigist.