• 12.08.20, 14:07

E-kaubanduses tagab konkurentsieelise sama päeva kullerteenus

Kuni 25% klientidest jätavad oma ostu pooleli, kui e-pood ei paku kauba samal päeval kohale toimetamise võimalust.
E-kaubanduses tagab konkurentsieelise sama päeva kullerteenus
  • E-kaubanduses tagab konkurentsieelise sama päeva kullerteenus Foto: Schutterstock
Kevadine eriolukord andis e-kaubanduse kasvule korraliku tõuke ning paraku seisame täna taas silmitsi võimalusega, et distantsilt töötamine ja veebipõhine elukorraldus saavad reaalsuseks. Kantar Emori andmetel on sagedasi veebiostlejaid ehk neid, kes teevad oste kaks-kolm korda kuus, aasta varasema 23% asemel nüüd 41%. Klientide ostu- ja käitumisharjumused on muutunud jäädavalt, sest ka kaubanduskeskuste ja jaemüügi taasavamine ei ole e-kaubanduse kasvu pidurdanud.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele