Autor: Kaubandus.ee • 12. august 2020
Ainult tellijatele

E-kaubanduses tagab konkurentsieelise sama päeva kullerteenus

Kuni 25% klientidest jätavad oma ostu pooleli, kui e-pood ei paku kauba samal päeval kohale toimetamise võimalust.

Autor: Schutterstock

Kevadine eriolukord andis e-kaubanduse kasvule korraliku tõuke ning paraku seisame täna taas silmitsi võimalusega, et distantsilt töötamine ja veebipõhine elukorraldus saavad reaalsuseks. Kantar Emori andmetel on sagedasi veebiostlejaid ehk neid, kes teevad oste kaks-kolm korda kuus, aasta varasema 23% asemel nüüd 41%. Klientide ostu- ja käitumisharjumused on muutunud jäädavalt, sest ka kaubanduskeskuste ja jaemüügi taasavamine ei ole e-kaubanduse kasvu pidurdanud.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale. Lugemiseks logi sisse või osta ligipääs allolevalt lingilt.

Vormista püsimaksega tellimus kohe ja saad:

  • Ligipääsu valdkonna uudistele ja intervjuudele
  • Ligipääsu väärt nõuannetele valdkonna spetsialistidelt
  • Ligipääsu kaubandusteemaliste raadiosaadete kokkuvõtetele
  • Ligipääsu kaubandusettevõtete majandustulemustele
  • Ligipääsu valdkonna ürituste kokkuvõtvatele artiklitele
Jaga lugu
Kaubandus.ee toetajad:
Maarit EermeKaubandus.ee juht-toimetajaTel: 51 44 884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700