Kuni 25% klientidest jätavad oma ostu pooleli, kui e-pood ei paku kauba samal päeval kohale toimetamise võimalust.
Kevadine eriolukord andis e-kaubanduse kasvule korraliku tõuke ning paraku seisame täna taas silmitsi võimalusega, et distantsilt töötamine ja veebipõhine elukorraldus saavad reaalsuseks. Kantar Emori andmetel on sagedasi veebiostlejaid ehk neid, kes teevad oste kaks-kolm korda kuus, aasta varasema 23% asemel nüüd 41%. Klientide ostu- ja käitumisharjumused on muutunud jäädavalt, sest ka kaubanduskeskuste ja jaemüügi taasavamine ei ole e-kaubanduse kasvu pidurdanud.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Eesti õlleturu üks vanimaid ja tuntumaid brände Alexander on saanud endale noorema venna. A. Le Coq tõi kevadel turule Väikese Sassi – väiksemas purgis ja madalama alkoholisisaldusega õlle. Loe, kust tuli loomise idee ja kuidas on uuel tootel läinud.