Autor: Kaubandus.ee • 12. august 2020

E-kaubanduses tagab konkurentsieelise sama päeva kullerteenus

Kuni 25% klientidest jätavad oma ostu pooleli, kui e-pood ei paku kauba samal päeval kohale toimetamise võimalust.
Foto: Schutterstock

Kevadine eriolukord andis e-kaubanduse kasvule korraliku tõuke ning paraku seisame täna taas silmitsi võimalusega, et distantsilt töötamine ja veebipõhine elukorraldus saavad reaalsuseks. Kantar Emori andmetel on sagedasi veebiostlejaid ehk neid, kes teevad oste kaks-kolm korda kuus, aasta varasema 23% asemel nüüd 41%. Klientide ostu- ja käitumisharjumused on muutunud jäädavalt, sest ka kaubanduskeskuste ja jaemüügi taasavamine ei ole e-kaubanduse kasvu pidurdanud.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Kaubandus.ee toetajad:
Maarit EermeKaubandus.ee juht-toimetajaTel: 51 44 884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 53 315 700