• 19.08.20, 00:07
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Uuskasutuskeskus: e-poe loomine oli keerukas

Uuskasutuskeskusesse annetatakse igas kuus ligi 70 tonni tekstiilitooteid, millest umbes pool kõlbab tegelikult veel kasutada. Uuskasutuskeskuse tegevjuhi Diana Paakspuu sõnul oli neil e-poe loomine keeruline olukorras, kus neil oli igat toodet vaid üks, hinnaklass võrreldes uusi asju müüvate poodidega madal ning tooted asuvad kauplustes üle Eesti. Koroonakriis andis aga tõuke e-pood 3 nädalaga valmis teha.
Uuskasutuskeskus: e-poe loomine oli keerukas
  • Foto: Liis Treimann
„Meil on rõõm tõdeda, et nii kasutatud asjade ostmine kui ka annetamine on kasvav trend Eestis. Seetõttu plaanime avada uusi keskusi üle Eesti, et teha kordus- ja uuskasutus inimestele veel mugavamaks ning et selline mõtteviis ja elustiil saaksid harjumuseks ning tõsiseltvõetavaks alternatiiviks järjest enamatele inimestele,“ ütles Uuskasutuskeskuse tegevjuht Diana Paakspuu.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 22.10.25, 11:00
Hansabi juht: efektiivsus ei ole enam konkurentsieelis, vaid ellujäämine
Tehnoloogia roll kaubanduses pole kunagi olnud olulisem, sest see aitab säästa tööjõukulu, vähendada kaubakadu ning kujundada kliendikogemust keset kiireid muutusi, rääkis Hansabi tegevjuht Kristo Timberg. Tema sõnul ei seisne eduka kaupmehe valem ainult seadmetes, vaid võimes kohandada protsesse ja mõtteviisi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele