Rimi e-pood suurendas juulis-augustis jõudsalt tarnepiirkonda Harjumaal ning käesoleva aastal soovitakse hakata pakkuma kojuveoteenust ja Drive'in teenust Tartus.
„Oleme kõvasti pingutanud, et tõusta Rimi e-poe tarnepiirkonna osas võrdsesse konkurentsi nende kettidega, kes on pidanud e-poodi juba aastaid,“ sõnas Rimi e-kaubanduse juht Helen Lednei. „Täna saan julgelt öelda, et Tallinna ning Harjumaa katvuse osas oleme lühikese ajaga jõudnud teistele järele ja mõnest isegi ette, olles selles piirkonnas samuti ühed suurimad – Rimi kullerid jõuavad ligi 600 000 Harjumaa elanikuni.“
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.