Vigursuusataja Kelly Sildaru nimeliste luksuskohukeste tootmine on peaaegu nulli vajunud, samuti on tekkinud võlg.

- Kelly Sildaru ja Indrek Kasela
- Foto: Nicolas Jacquemin
Investori ja toidutöösturi Indrek Kasela toel paar aastat tagasi loodud KellyBari brändi lugu on praeguseks jõudnud võlafaasi. Üleval on 18 000eurone võlg, peale selle on premium-kohukeste tootmine sisuliselt lõppenud. „Põhjus on lihtne – müüki polnud,“ lausus kohukesi tootnud Saare DeliFoodi omanik Margus Puust.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Eesti tuntuim freestyle suusataja ja talviste X-mängude läbi aegade noorim võitja Kelly Sildaru esitles Simple Sessionil kohukesesarja Kellybar, mille maitsed sündisid koostöös tippkokk Imre Kosega. Eesmärk on jõuda Eesti kohukesega rahvusvaheliste tarbijateni, kuid see on kättesaadav ka Eestis.
Suurinvestor Indrek Kasela rääkis, et toodet Selverisse tutvustama minnes ei olnud neil veel toodet valmis. Oli vaid disain ja turundusplaan, kuid Selver uskus nende toote headusesse ning pakkus, et esimesed kaks kuud võiksid nad koostööd teha just nendega.
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.