Suurettevõtja Jüri Käo ütles Äriplaani konverentsil, et ta ei julge teha praegu julgeid plaane, pigem ettevaatlikult vaadata.
„Suurem kasv tuleb 2022. aastal, siis hakkab taastumine peale. Kuid eks ärisektorid on väga erinevad. Mõnes sektoris on olukord väga keeruline. Jaekaubandus, kus meie tegutseme, taastub kõige kiiremini. Kui inimestel tekib raha, siis poodi ikka tullakse,“ rääkis Käo majanduskonverentsil Äriplaan 2021.
Seotud lood
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.