Leedu rõivafirma Apranga kontserni jaemüük ulatus septembris 22 miljoni euroni ja 2019. aasta septembriga võrreldes langes see 8,3%.

- Apranga pood Kristiine keskuses.
- Foto: Andres Haabu
Apranga grupi jaemüük oli kolmandas kvartalis 63,8 miljonit eurot ehk 4,6% vähem kui 2019. aastal samal perioodil. Leedus vähenes jaemüük aastaga 4,4%, Lätis 0,5% ja Eestis 11,3%.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.