Septembris jätkus Eesti uute sõiduautode turul tõus ja klientidele anti üle kakssada autot rohkem kui augustis.
Eestis müüdi septembris 1643 uut sõiduautot, mis jäi eelmise aasta septembri müügitulemusele alla 4,8%. Üheksa kuuga on tänavu klientidele üle antud 14 246 uut sõiduautot ehk 30,9% vähem kui mullu samal perioodil.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.