• 28.10.20, 13:19
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

4 teadlikku sammu kasumliku e-äri poole

E-äri arendamisel räägitakse tihti kliendibaasi kasvatamisest, turundusest ja kõikvõimalikest nippidest, kuidas esmakordseid kliente läbi “lehtri” tehinguni suunata. Kasumlikkus saab aga selle kõrval teenimatult vähe tähelepanu. Net Groupi e-äri valdkonnajuht Anders Abel toobki välja 4 teadlikku sammu kasumliku e-äri poole.
Anders Abel jagab 4 teadlikku sammu, kuidas e-poe kasumlikkust kasvatada.
  • Anders Abel jagab 4 teadlikku sammu, kuidas e-poe kasumlikkust kasvatada.
Kasumlikkus on äri edukuse seisukohalt kriitilise tähtsusega. Kasumlik ettevõte on võimeline investeerima, on valmis ootamatusteks ning julgeb võtta riske uute viiside leidmiseks oma turuosa suurendamisel.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 03.11.25, 09:00
Efektiivne tarne, lihtne ärikasv
E-kaubanduse mahud kasvavad aasta-aastalt, sundides logistikasektorit kiiresti kohanema ning pakkuma ettevõtetele üha tõhusamaid, paindlikumaid ja jätkusuutlikumaid lahendusi. Balti riikides tegutsevatele ettevõtetele ei ole tõhus tarne enam pelgalt mugavus, vaid oluline strateegiline eelis.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele