• 28.10.20, 13:19

4 teadlikku sammu kasumliku e-äri poole

E-äri arendamisel räägitakse tihti kliendibaasi kasvatamisest, turundusest ja kõikvõimalikest nippidest, kuidas esmakordseid kliente läbi “lehtri” tehinguni suunata. Kasumlikkus saab aga selle kõrval teenimatult vähe tähelepanu. Net Groupi e-äri valdkonnajuht Anders Abel toobki välja 4 teadlikku sammu kasumliku e-äri poole.
Anders Abel jagab 4 teadlikku sammu, kuidas e-poe kasumlikkust kasvatada.
  • Anders Abel jagab 4 teadlikku sammu, kuidas e-poe kasumlikkust kasvatada.
Kasumlikkus on äri edukuse seisukohalt kriitilise tähtsusega. Kasumlik ettevõte on võimeline investeerima, on valmis ootamatusteks ning julgeb võtta riske uute viiside leidmiseks oma turuosa suurendamisel.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 13.03.25, 16:16
Messil EuroCIS 2025 keskenduti tõhususe suurendamisele jaekaubanduses
18.–22. veebruaril Saksamaal Düsseldorfis toimunud EuroCIS 2025 messil olid kohal taaskord tuntuimad kaubandustehnoloogia suunanäitajad. Näha sai uuenduslikke tehnoloogiaid ja lahendusi, mis toetavad jaekaubanduse digitaliseerimist efektiivsuse kasvatamise eesmärgil. Väga laialt oli fookusesse võetud andmepõhine juhtimine. Võtmesõnadeks tehisintellekt, kliendikesksus, targad ostlemiskeskkonnad, energiasääst ja küberturvalisus.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele