• 28.10.20, 13:19
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

4 teadlikku sammu kasumliku e-äri poole

E-äri arendamisel räägitakse tihti kliendibaasi kasvatamisest, turundusest ja kõikvõimalikest nippidest, kuidas esmakordseid kliente läbi “lehtri” tehinguni suunata. Kasumlikkus saab aga selle kõrval teenimatult vähe tähelepanu. Net Groupi e-äri valdkonnajuht Anders Abel toobki välja 4 teadlikku sammu kasumliku e-äri poole.
Anders Abel jagab 4 teadlikku sammu, kuidas e-poe kasumlikkust kasvatada.
  • Anders Abel jagab 4 teadlikku sammu, kuidas e-poe kasumlikkust kasvatada.
Kasumlikkus on äri edukuse seisukohalt kriitilise tähtsusega. Kasumlik ettevõte on võimeline investeerima, on valmis ootamatusteks ning julgeb võtta riske uute viiside leidmiseks oma turuosa suurendamisel.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 16.12.25, 11:00
Mis teeb maaletoojast väärt partneri jaekaupmehele?
Millist väärtust loob distribuutor kaubandusahelas ja miks ei ole isegi suur jaemüüja ilma temata efektiivne? Kodupaberi ehk ARENi müügidirektor Katrin Riisalu selgitab, kuidas hulgimüüja aitab tooted turule viia, hoida tarnekindlust ja hallata riske. Samuti räägib ta, kuidas jaemüüja ootused distribuutorile ajas kasvanud on.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele