Autor: Anders Abel • 28. oktoober 2020

4 teadlikku sammu kasumliku e-äri poole

E-äri arendamisel räägitakse tihti kliendibaasi kasvatamisest, turundusest ja kõikvõimalikest nippidest, kuidas esmakordseid kliente läbi “lehtri” tehinguni suunata. Kasumlikkus saab aga selle kõrval teenimatult vähe tähelepanu. Net Groupi e-äri valdkonnajuht Anders Abel toobki välja 4 teadlikku sammu kasumliku e-äri poole.
Anders Abel jagab 4 teadlikku sammu, kuidas e-poe kasumlikkust kasvatada.

Kasumlikkus on äri edukuse seisukohalt kriitilise tähtsusega. Kasumlik ettevõte on võimeline investeerima, on valmis ootamatusteks ning julgeb võtta riske uute viiside leidmiseks oma turuosa suurendamisel.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Kaubandus.ee toetajad:
Maarit EermeKaubandus.ee juht-toimetajaTel: 51 44 884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700