• 06.11.20, 09:13

Eksperdid: kliendi hoidmiseks allahindlustest või tasuta toodetest enam ei piisa

Tarbimisharjumuste muutuste tõttu on allahindlused ning tasuta tooted kliendiprogrammide minevik – üha enam eelistavad tarbijad raha tagasi teenimise võimalust või personaalseid pakkumisi.
Rimi äpis näeb personaalseid pakkumisi, kui ka kogutud raha seisu.
  • Rimi äpis näeb personaalseid pakkumisi, kui ka kogutud raha seisu.
Rimi Eesti kliendisuhete juht Triin Tennokese rääkis, et raha tagasi teenimine on üks paljudest viisidest, kuidas klienti lojaalsena hoida. „Rimis saab kliendikaardiga 1% ostudelt raha tagasi teenida. Kuigi see esmapilgul ei pruugi tunduda kuigi suur protsent, siis tasub seda võtta passiivse tuluna, sest toidupoes peame kõik nagunii käima,“ kirjeldas ta.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 27.10.25, 14:28
Kristo Timberg: kaupmehe eduvalemiks on paindlikkus, kohanemisvõime ja valmisolek pidevaks muutuseks
Äripäeva raadiosaates„Kaupmehe eduvalem“ rääkisid Kaupmeeste Liidu juht ja saatejuht Nele Peil ning Hansabi tegevjuht Kristo Timberg kaubandussektori suurimatest väljakutsetest – tööjõupuudusest, kaubakaost, ligipääsetavusest ja andmete kasutamisest.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele