Eksperdid: kliendi hoidmiseks allahindlustest või tasuta toodetest enam ei piisa
Tarbimisharjumuste muutuste tõttu on allahindlused ning tasuta tooted kliendiprogrammide minevik – üha enam eelistavad tarbijad raha tagasi teenimise võimalust või personaalseid pakkumisi.
Rimi äpis näeb personaalseid pakkumisi, kui ka kogutud raha seisu.
Rimi Eesti kliendisuhete juht Triin Tennokese rääkis, et raha tagasi teenimine on üks paljudest viisidest, kuidas klienti lojaalsena hoida. „Rimis saab kliendikaardiga 1% ostudelt raha tagasi teenida. Kuigi see esmapilgul ei pruugi tunduda kuigi suur protsent, siis tasub seda võtta passiivse tuluna, sest toidupoes peame kõik nagunii käima,“ kirjeldas ta.
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.