Tarbimisharjumuste muutuste tõttu on allahindlused ning tasuta tooted kliendiprogrammide minevik – üha enam eelistavad tarbijad raha tagasi teenimise võimalust või personaalseid pakkumisi.

- Rimi äpis näeb personaalseid pakkumisi, kui ka kogutud raha seisu.
Rimi Eesti kliendisuhete juht Triin Tennokese rääkis, et raha tagasi teenimine on üks paljudest viisidest, kuidas klienti lojaalsena hoida. „Rimis saab kliendikaardiga 1% ostudelt raha tagasi teenida. Kuigi see esmapilgul ei pruugi tunduda kuigi suur protsent, siis tasub seda võtta passiivse tuluna, sest toidupoes peame kõik nagunii käima,“ kirjeldas ta.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Ehkki tehisintellekt jõuab meie argipäeva ning töistesse tegemistesse üha jõudsamalt, ei näe Sanitex gruppi kuuluva PROMO Food Service’i müügiprotsesside juht Eleri Lipping võimalust, et see lihast-luust inimese tegevuse täielikult endale haarab. AI saab olla küll assisteerivaks jõuks ning heaks abimeheks, kuid personaalsus ning inimlik kontakt ei kao kliendihalduse osas mitte kuskile.