• 06.11.20, 09:13
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Eksperdid: kliendi hoidmiseks allahindlustest või tasuta toodetest enam ei piisa

Tarbimisharjumuste muutuste tõttu on allahindlused ning tasuta tooted kliendiprogrammide minevik – üha enam eelistavad tarbijad raha tagasi teenimise võimalust või personaalseid pakkumisi.
Rimi äpis näeb personaalseid pakkumisi, kui ka kogutud raha seisu.
  • Rimi äpis näeb personaalseid pakkumisi, kui ka kogutud raha seisu.
Rimi Eesti kliendisuhete juht Triin Tennokese rääkis, et raha tagasi teenimine on üks paljudest viisidest, kuidas klienti lojaalsena hoida. „Rimis saab kliendikaardiga 1% ostudelt raha tagasi teenida. Kuigi see esmapilgul ei pruugi tunduda kuigi suur protsent, siis tasub seda võtta passiivse tuluna, sest toidupoes peame kõik nagunii käima,“ kirjeldas ta.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 01.12.25, 13:20
Selver valmistub jõuludeks: uued gurmeetooted ja kinkekotid Eesti väiketootjatelt
Selveri gurmeetoodete valik on saanud märkimisväärse värskenduse. Jõulude eel jõudsid gurmeesaarte riiulitele uued tooted, mis pakuvad tõelisi maitsenaudinguid ning sobivad suurepäraselt nii kinkimiseks kui loomulikult pidulaua kaunistuseks. Valikusse lisandusid näiteks mitmed hõrgud trühvlimaitselised tooted, šokolaadivalikutega kinkekarbid, põnevad maitseainesegud ja maitsesoolad ning mitmed Pip Studio kaubamärgi kodukaubad.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele