• 06.11.20, 09:13

Eksperdid: kliendi hoidmiseks allahindlustest või tasuta toodetest enam ei piisa

Tarbimisharjumuste muutuste tõttu on allahindlused ning tasuta tooted kliendiprogrammide minevik – üha enam eelistavad tarbijad raha tagasi teenimise võimalust või personaalseid pakkumisi.
Rimi äpis näeb personaalseid pakkumisi, kui ka kogutud raha seisu.
  • Rimi äpis näeb personaalseid pakkumisi, kui ka kogutud raha seisu.
Rimi Eesti kliendisuhete juht Triin Tennokese rääkis, et raha tagasi teenimine on üks paljudest viisidest, kuidas klienti lojaalsena hoida. „Rimis saab kliendikaardiga 1% ostudelt raha tagasi teenida. Kuigi see esmapilgul ei pruugi tunduda kuigi suur protsent, siis tasub seda võtta passiivse tuluna, sest toidupoes peame kõik nagunii käima,“ kirjeldas ta.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 13.03.25, 16:16
Messil EuroCIS 2025 keskenduti tõhususe suurendamisele jaekaubanduses
18.–22. veebruaril Saksamaal Düsseldorfis toimunud EuroCIS 2025 messil olid kohal taaskord tuntuimad kaubandustehnoloogia suunanäitajad. Näha sai uuenduslikke tehnoloogiaid ja lahendusi, mis toetavad jaekaubanduse digitaliseerimist efektiivsuse kasvatamise eesmärgil. Väga laialt oli fookusesse võetud andmepõhine juhtimine. Võtmesõnadeks tehisintellekt, kliendikesksus, targad ostlemiskeskkonnad, energiasääst ja küberturvalisus.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele