Autor: Karl-Eduard Salumäe • 16. november 2020
Ainult tellijatele

E-kaubandus särab, aga kuidas uutes oludes elus püsida?

Koroonaviiruse levik on toonud hüppe e-kaubanduse arengus, kuid internetiavarustes toimetamisel tuleb läbi mõelda nii maksud, turundamine kui ka ärimudeli valik.

E-kaubandus on koroonaviiruse ajal suure hoo sisse saanud.
Autor: Raul_Mee

„E-kaubanduse hüpet oli näha eriti kevadel, koroonaviiruse algushetkedel – aprillis selle maht kahekordistus,“ rääkis Grant Thornton Balticu digiturunduse strateeg ja e-kaubanduse ettevõtja Erik Suits Äripäeva raadio saates „Kasvukursil.“

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Kaubandus.ee toetajad:
Maarit EermeKaubandus.ee juht-toimetajaTel: 51 44 884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700