• 16.11.20, 14:12

E-kaubandus särab, aga kuidas uutes oludes elus püsida?

Koroonaviiruse levik on toonud hüppe e-kaubanduse arengus, kuid internetiavarustes toimetamisel tuleb läbi mõelda nii maksud, turundamine kui ka ärimudeli valik.
E-kaubandus on koroonaviiruse ajal suure hoo sisse saanud.
  • E-kaubandus on koroonaviiruse ajal suure hoo sisse saanud.
  • Foto: Raul_Mee
„E-kaubanduse hüpet oli näha eriti kevadel, koroonaviiruse algushetkedel – aprillis selle maht kahekordistus,“ rääkis Grant Thornton Balticu digiturunduse strateeg ja e-kaubanduse ettevõtja Erik Suits Äripäeva raadio saates „Kasvukursil.“

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.06.25, 10:15
„Ostsin pähklid, aga skaneerisin porgandid“ – need ajad on nüüd möödas. AI tuvastab kõik iseteeninduskassas ostetud tooted
Alates 2008. aastast, mil Baltimaades võeti kasutusele iseteeninduskassad, on traditsioonilisel jaemüügiturul toimunud märkimisväärne nihe. Ehkki iseteeninduskassas läheb ostlemine kiiremini ja ekraanilt on ostetavaid tooteid mugav valida, siis tekib jaemüüjale paraku ka kadusid. Näiteks mõnikord ajab klient raha kokkuhoidmiseks „kogemata“ tooted segamini ja tasub sarnase, kuid soodsama toote eest. Nutilahendusi pakkuva ettevõtte StrongPoint võtmekliendihaldur Anton Martšenko sõnul hoolitseb tänapäevane tehnoloogia lisaks tegutsemiskiirusele ka eksimuste ärahoidmise eest.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele