• 16.11.20, 14:12

E-kaubandus särab, aga kuidas uutes oludes elus püsida?

Koroonaviiruse levik on toonud hüppe e-kaubanduse arengus, kuid internetiavarustes toimetamisel tuleb läbi mõelda nii maksud, turundamine kui ka ärimudeli valik.
E-kaubandus on koroonaviiruse ajal suure hoo sisse saanud.
  • E-kaubandus on koroonaviiruse ajal suure hoo sisse saanud.
  • Foto: Raul_Mee
„E-kaubanduse hüpet oli näha eriti kevadel, koroonaviiruse algushetkedel – aprillis selle maht kahekordistus,“ rääkis Grant Thornton Balticu digiturunduse strateeg ja e-kaubanduse ettevõtja Erik Suits Äripäeva raadio saates „Kasvukursil.“

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 08.09.25, 09:00
Tark kaupmees maksete kogumisele raha ei raiska
Kuidas nullida maksetega seotud kulud ja suunata sääst ettevõtte kasvu, õpetab Coop Panga ärikliendi igapäevapanganduse juht Erje Mettas.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele