Autor: Maarit Eerme • 10. detsember 2020

Rimi: uued tooted saavad 4 kuud katseaega

Rimi Eesti ostudirektor Maris Rannus ütles, et nad annavad uuele omamärgitootele 4 kuud aega ennast tõestada kaupluse lettidel. Samad tingimused kehtivad ka hankija toodetele.
Foto: Maarit Eerme

„Kui toode hoogu sisse ei saa ja tekitab rohkem toidujäätmeid, kui suudetakse müüa, siis teeme otsuse selle sortimendist välja arvata,“ sõnas ta.

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757