• 10.12.20, 10:56

Rimi: uued tooted saavad 4 kuud katseaega

Rimi Eesti ostudirektor Maris Rannus ütles, et nad annavad uuele omamärgitootele 4 kuud aega ennast tõestada kaupluse lettidel. Samad tingimused kehtivad ka hankija toodetele.
Rimi: uued tooted saavad 4 kuud katseaega
  • Foto: Maarit Eerme
„Kui toode hoogu sisse ei saa ja tekitab rohkem toidujäätmeid, kui suudetakse müüa, siis teeme otsuse selle sortimendist välja arvata,“ sõnas ta.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 10:34
Digitaalsest maailmast füüsilisse poodi: e-poe võimaluste rakendamine kaupluses
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele