Autor: Kaubandus.ee • 18. detsember 2020
Ainult tellijatele

Ettevõtjad Aasia seminaril: hea brändiga võib ka kõrbesse liiva müüa

Hiina rahvas on jõukas ning nad usaldavad välismaist toodangut rohkem kui kohalikku. Seega ollakse valmis ka eksporttoote eest suuremat hinda maksma, rääkis Balsnacki ekspordijuht Marko Utsar.

Pildil on moderaator Eeva Esse, Balsnacki ekspordijuht Marko Utsar, Tankeri tegevjuht Jaanis Tammela ja omanimelise disainibrändi looja Tanel Veenre

“Tänavune aasta tõestas meile, et hoolimata piirangutest on just kauged turud Aasias need, mis võivad nii mõnegi ettevõtte jaoks soovitud stabiilsuse ja kasvu tuua. Lisaks toimunud ekspordikasvule Aasia suunal näeme, et ka Aasia turgude ja tarbijate huvi Eesti teenuste ja toodete vastu on kasvav,” rääkis Väliskaubandus- ja infotehnoloogiaminister Raul Siem seminari avakõnes.

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Jaga lugu
Kaubandus.ee toetajad:
Maarit EermeKaubandus.ee juht-toimetajaTel: 51 44 884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700
Kristina Madisson-LahtKaubandus.ee ajakirjanikTel: 55 656 354