Hiina rahvas on jõukas ning nad usaldavad välismaist toodangut rohkem kui kohalikku. Seega ollakse valmis ka eksporttoote eest suuremat hinda maksma, rääkis Balsnacki ekspordijuht Marko Utsar.

- Pildil on moderaator Eeva Esse, Balsnacki ekspordijuht Marko Utsar, Tankeri tegevjuht Jaanis Tammela ja omanimelise disainibrändi looja Tanel Veenre
“Tänavune aasta tõestas meile, et hoolimata piirangutest on just kauged turud Aasias need, mis võivad nii mõnegi ettevõtte jaoks soovitud stabiilsuse ja kasvu tuua. Lisaks toimunud ekspordikasvule Aasia suunal näeme, et ka Aasia turgude ja tarbijate huvi Eesti teenuste ja toodete vastu on kasvav,” rääkis Väliskaubandus- ja infotehnoloogiaminister Raul Siem seminari avakõnes.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kuidas nullida maksetega seotud kulud ja suunata sääst ettevõtte kasvu, õpetab Coop Panga ärikliendi igapäevapanganduse juht Erje Mettas.