• 18.12.20, 11:16

Ettevõtjad Aasia seminaril: hea brändiga võib ka kõrbesse liiva müüa

Hiina rahvas on jõukas ning nad usaldavad välismaist toodangut rohkem kui kohalikku. Seega ollakse valmis ka eksporttoote eest suuremat hinda maksma, rääkis Balsnacki ekspordijuht Marko Utsar.
Pildil on moderaator Eeva Esse, Balsnacki ekspordijuht Marko Utsar, Tankeri tegevjuht Jaanis Tammela ja omanimelise disainibrändi looja Tanel Veenre
  • Pildil on moderaator Eeva Esse, Balsnacki ekspordijuht Marko Utsar, Tankeri tegevjuht Jaanis Tammela ja omanimelise disainibrändi looja Tanel Veenre
“Tänavune aasta tõestas meile, et hoolimata piirangutest on just kauged turud Aasias need, mis võivad nii mõnegi ettevõtte jaoks soovitud stabiilsuse ja kasvu tuua. Lisaks toimunud ekspordikasvule Aasia suunal näeme, et ka Aasia turgude ja tarbijate huvi Eesti teenuste ja toodete vastu on kasvav,” rääkis Väliskaubandus- ja infotehnoloogiaminister Raul Siem seminari avakõnes.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 16.07.25, 12:10
Mugav ja soodne makselahendus e-kaupmeestele – pangalingid LHVst
E-kaubanduse pidev kasv on tõstnud esile vajaduse makselahenduste järele, mis oleksid ühtaegu turvalised, kiired ja mugavad. Pangalink kui kõige populaarsem maksevahend on siinjuures üks olulisemaid tööriistu, mis võimaldab ostjal tasuda otse oma internetipangas, pakkudes samal ajal kaupmeestele tõhusat ja paindlikku viisi maksete kogumiseks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele