Koduturgude müügi- ja kliendikogemuse direktorina asub Indrek Julge ellu viima Eesti Energia klienditeenuste strateegiat.

- Indrek Julge
- Foto: Liis Treimann
„Eesti Energia ambitsioon on selge – soovime toota ise energiat taastuvatest allikatest ning aidata kliendil taastuvenergiat toota ja järjest keskkonnasõbralikumalt energiat tarbida," ütles Eesti Energia juhatuse liige Agnes Roos. Ta rääkis, et nad on oma viiel koduturul juba edukalt kasvanud ning selleks, et veelgi edasi areneda, on neil vaja kombinatsiooni targast teenusearendusest ning nutikast müügistrateegiast.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.