Eesti ühe suurema isikukaitsevahendite pakkuja Corpoweari juhi Taavi Sepa sõnul kasvas eelmisel aastal Eestis kaitsemaskide müük kuus korda ja kummikinnaste müük kolm korda. Marulist kasvu näitas teistegi isikukaitsevahendite müük.
„Ehkki äri tegi rekordilisi tulemusi, polnud meie aasta mõistagi meelakkumine, vaid paras Ameerika mäed. Me pole kunagi nii palju töötanud, kohati ka ületöötanud. Otsuseid tuli teha kiiresti, et mitte tärkavaid võimalusi maha magada, kuid teisalt tuli säilitada külm pea, et vältida suuri vigu. Tagantjärele hinnates saime küll paar korda kergelt vastu näppe, kuid suures plaanis talitasime õigesti,“ ütles Sepp.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Alates 2008. aastast, mil Baltimaades võeti kasutusele iseteeninduskassad, on traditsioonilisel jaemüügiturul toimunud märkimisväärne nihe. Ehkki iseteeninduskassas läheb ostlemine kiiremini ja ekraanilt on ostetavaid tooteid mugav valida, siis tekib jaemüüjale paraku ka kadusid. Näiteks mõnikord ajab klient raha kokkuhoidmiseks „kogemata“ tooted segamini ja tasub sarnase, kuid soodsama toote eest. Nutilahendusi pakkuva ettevõtte StrongPoint võtmekliendihaldur Anton Martšenko sõnul hoolitseb tänapäevane tehnoloogia lisaks tegutsemiskiirusele ka eksimuste ärahoidmise eest.