Eesti ühe suurema isikukaitsevahendite pakkuja Corpoweari juhi Taavi Sepa sõnul kasvas eelmisel aastal Eestis kaitsemaskide müük kuus korda ja kummikinnaste müük kolm korda. Marulist kasvu näitas teistegi isikukaitsevahendite müük.
„Ehkki äri tegi rekordilisi tulemusi, polnud meie aasta mõistagi meelakkumine, vaid paras Ameerika mäed. Me pole kunagi nii palju töötanud, kohati ka ületöötanud. Otsuseid tuli teha kiiresti, et mitte tärkavaid võimalusi maha magada, kuid teisalt tuli säilitada külm pea, et vältida suuri vigu. Tagantjärele hinnates saime küll paar korda kergelt vastu näppe, kuid suures plaanis talitasime õigesti,“ ütles Sepp.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Ehkki tehisintellekt jõuab meie argipäeva ning töistesse tegemistesse üha jõudsamalt, ei näe Sanitex gruppi kuuluva PROMO Food Service’i müügiprotsesside juht Eleri Lipping võimalust, et see lihast-luust inimese tegevuse täielikult endale haarab. AI saab olla küll assisteerivaks jõuks ning heaks abimeheks, kuid personaalsus ning inimlik kontakt ei kao kliendihalduse osas mitte kuskile.