Hea ja kasulik lojaalsusprogramm aitab langetada kulusid ja kasvatada tulusid, rääkis Tallinna Kaubamaja Grupi Partnerkaardi arendusjuht Rene Paats Bestmarketingi seminaril "Kuidas mitte kliente kaotada".
Lojaalsusprogramme on palju ja need on väga sarnased. ‘’Kolm neli aastat tagasi alustatud lojaalsusprogrammi andmete analüüs osutus, meile endalegi üllatuseks, väga positiivseks,’’ kirjeldas Paats.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Ehkki tehisintellekt jõuab meie argipäeva ning töistesse tegemistesse üha jõudsamalt, ei näe Sanitex gruppi kuuluva PROMO Food Service’i müügiprotsesside juht Eleri Lipping võimalust, et see lihast-luust inimese tegevuse täielikult endale haarab. AI saab olla küll assisteerivaks jõuks ning heaks abimeheks, kuid personaalsus ning inimlik kontakt ei kao kliendihalduse osas mitte kuskile.