Autor: Kärt Koppel • 29. jaanuar 2021

Kolm lojaalsusprogrammi tugisammast

Hea ja kasulik lojaalsusprogramm aitab langetada kulusid ja kasvatada tulusid, rääkis Tallinna Kaubamaja Grupi Partnerkaardi arendusjuht Rene Paats Bestmarketingi seminaril "Kuidas mitte kliente kaotada".

Lojaalsusprogramme on palju ja need on väga sarnased. ‘’Kolm neli aastat tagasi alustatud lojaalsusprogrammi andmete analüüs osutus, meile endalegi üllatuseks, väga positiivseks,’’ kirjeldas Paats.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Kaubandus.ee toetajad:
Maarit EermeKaubandus.ee juht-toimetajaTel: 51 44 884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 53 315 700