• 29.01.21, 13:22

Kolm lojaalsusprogrammi tugisammast

Hea ja kasulik lojaalsusprogramm aitab langetada kulusid ja kasvatada tulusid, rääkis Tallinna Kaubamaja Grupi Partnerkaardi arendusjuht Rene Paats Bestmarketingi seminaril "Kuidas mitte kliente kaotada".
Kolm lojaalsusprogrammi tugisammast
Lojaalsusprogramme on palju ja need on väga sarnased. ‘’Kolm neli aastat tagasi alustatud lojaalsusprogrammi andmete analüüs osutus, meile endalegi üllatuseks, väga positiivseks,’’ kirjeldas Paats.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 22.05.25, 16:00
27 aastat tippdisainiäris – preemiumbrändide kaupluse asutaja jagab õppetunde
“Kui ma saaksin alustada uuesti, investeeriksin oma kinnisvarasse, mitte ei rendiks kauplusepinda,” kõlab preemiumbrändide kaupluse Lartusi asutaja Karin Mängeli üks õppetund.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele