• 29.01.21, 13:22

Kolm lojaalsusprogrammi tugisammast

Hea ja kasulik lojaalsusprogramm aitab langetada kulusid ja kasvatada tulusid, rääkis Tallinna Kaubamaja Grupi Partnerkaardi arendusjuht Rene Paats Bestmarketingi seminaril "Kuidas mitte kliente kaotada".
Kolm lojaalsusprogrammi tugisammast
Lojaalsusprogramme on palju ja need on väga sarnased. ‘’Kolm neli aastat tagasi alustatud lojaalsusprogrammi andmete analüüs osutus, meile endalegi üllatuseks, väga positiivseks,’’ kirjeldas Paats.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 04.12.25, 12:05
AI roll igapäevatöös kasvab, kuid head kliendisuhted jäävad inimeste kanda
Ehkki tehisintellekt jõuab meie argipäeva ning töistesse tegemistesse üha jõudsamalt, ei näe Sanitex gruppi kuuluva PROMO Food Service’i müügiprotsesside juht Eleri Lipping võimalust, et see lihast-luust inimese tegevuse täielikult endale haarab. AI saab olla küll assisteerivaks jõuks ning heaks abimeheks, kuid personaalsus ning inimlik kontakt ei kao kliendihalduse osas mitte kuskile.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele