Autor: Kärt Koppel • 29. jaanuar 2021

Kolm lojaalsusprogrammi tugisammast

Hea ja kasulik lojaalsusprogramm aitab langetada kulusid ja kasvatada tulusid, rääkis Tallinna Kaubamaja Grupi Partnerkaardi arendusjuht Rene Paats Bestmarketingi seminaril "Kuidas mitte kliente kaotada".

Lojaalsusprogramme on palju ja need on väga sarnased. ‘’Kolm neli aastat tagasi alustatud lojaalsusprogrammi andmete analüüs osutus, meile endalegi üllatuseks, väga positiivseks,’’ kirjeldas Paats.

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757