• 11.02.21, 16:39

Koroona mõju? Pehme mööbli tarneajad pikenesid märgatavalt

Pehme mööbli tarneajad on viimaste kuudel erinevatel põhjustel oluliselt pikemaks veninud. Mitmed kauplejad tunnistavad, et möödunud aasta lõpul tuli kliendil uut diivanit oodata umbes kolm kuud, kuid loodetavasti peatselt tavapärane tarneaeg taastub.
Pehme mööbli tarneajad on varasemaga võrreldes pikemad.
  • Pehme mööbli tarneajad on varasemaga võrreldes pikemad.
  • Foto: Meeli Küttim
Kodumaise mööblifirma Softrend tegevjuht Joonatan Vinkeli sõnul oli eelmise aasta lõpus turul väga suur porolooni defitsiit, mistõttu mõnede toodete tarneaega võis kujuneda tavapärasest 6 nädalast pikemaks.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.06.25, 10:15
„Ostsin pähklid, aga skaneerisin porgandid“ – need ajad on nüüd möödas. AI tuvastab kõik iseteeninduskassas ostetud tooted
Alates 2008. aastast, mil Baltimaades võeti kasutusele iseteeninduskassad, on traditsioonilisel jaemüügiturul toimunud märkimisväärne nihe. Ehkki iseteeninduskassas läheb ostlemine kiiremini ja ekraanilt on ostetavaid tooteid mugav valida, siis tekib jaemüüjale paraku ka kadusid. Näiteks mõnikord ajab klient raha kokkuhoidmiseks „kogemata“ tooted segamini ja tasub sarnase, kuid soodsama toote eest. Nutilahendusi pakkuva ettevõtte StrongPoint võtmekliendihaldur Anton Martšenko sõnul hoolitseb tänapäevane tehnoloogia lisaks tegutsemiskiirusele ka eksimuste ärahoidmise eest.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele