• 11.02.21, 16:39

Koroona mõju? Pehme mööbli tarneajad pikenesid märgatavalt

Pehme mööbli tarneajad on viimaste kuudel erinevatel põhjustel oluliselt pikemaks veninud. Mitmed kauplejad tunnistavad, et möödunud aasta lõpul tuli kliendil uut diivanit oodata umbes kolm kuud, kuid loodetavasti peatselt tavapärane tarneaeg taastub.
Pehme mööbli tarneajad on varasemaga võrreldes pikemad.
  • Pehme mööbli tarneajad on varasemaga võrreldes pikemad.
  • Foto: Meeli Küttim
Kodumaise mööblifirma Softrend tegevjuht Joonatan Vinkeli sõnul oli eelmise aasta lõpus turul väga suur porolooni defitsiit, mistõttu mõnede toodete tarneaega võis kujuneda tavapärasest 6 nädalast pikemaks.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 10:34
Digitaalsest maailmast füüsilisse poodi: e-poe võimaluste rakendamine kaupluses
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele