Autor: Kristina Madisson-Laht • 26. veebruar 2021

Ökopoodnikud: tarbija on aru saanud, et tervisesse tasub investeerida

Eelmisel aastal kasvas mitmete mahekaupa pakkuvate kaupluste käive. Ökopoodnike sõnul teevad tarbijad järjest tervislikumaid valikuid ja suurenenud on immuunsüsteemi toetavate toodete müük.
Ökopoodnike sõnul teevad inimesed järjest enam tervislikke valikuid.
Foto: Raul_Mee, Raul Mee

Kaubandus.ee küsis ökomaastikul pikaaegse kogemusega tegutsejatelt, kuidas 2020. aasta tarbijate ostueelistusi- ja käitumist mõjutas.

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757