• 26.02.21, 10:16

Ökopoodnikud: tarbija on aru saanud, et tervisesse tasub investeerida

Eelmisel aastal kasvas mitmete mahekaupa pakkuvate kaupluste käive. Ökopoodnike sõnul teevad tarbijad järjest tervislikumaid valikuid ja suurenenud on immuunsüsteemi toetavate toodete müük.
Ökopoodnike sõnul teevad inimesed järjest enam tervislikke valikuid.
  • Ökopoodnike sõnul teevad inimesed järjest enam tervislikke valikuid.
  • Foto: Raul Mee
Kaubandus.ee küsis ökomaastikul pikaaegse kogemusega tegutsejatelt, kuidas 2020. aasta tarbijate ostueelistusi- ja käitumist mõjutas.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 10:34
Digitaalsest maailmast füüsilisse poodi: e-poe võimaluste rakendamine kaupluses
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele