• 23.02.21, 14:01

DPD: kullerfirmade sekka on tulnud turusolkijaid

DPD Eesti tegevjuht Remo Kirss rääkis teisipäevases hommikuprogrammis, et kulleriteenuste pakkujate seas leidub ka selliseid ettevõtteid, kelle madalad hinnad panevad kahtlema, kas nad ikka kõiki makse õiglaselt maksavad.
Pakiäris tegutsevad mitmed ettevõtted, kelle puhul tekib küsimus, kuidas nad sedavõrd madalad hinnad on saavutanud.
  • Pakiäris tegutsevad mitmed ettevõtted, kelle puhul tekib küsimus, kuidas nad sedavõrd madalad hinnad on saavutanud.
  • Foto: Liis Treimann
Lisaks Kirsile kommenteeris kulleriteenuse turu käekäiku ka Äripäeva Infopanga konkurentsiraportite projektijuht Sigrid Kõiv. Kõiv rääkis, et kulleriteenuse turul omab liiga suurt osakaalu riigiettevõte Eesti Post, kelle pakiautomaate võib leida tihtipeale täpselt erafirmade pakiautomaatide kõrvalt. „Kas on vaja riigiettevõttel tegutseda kohtades, kus erasektor toimib?“ küsis Kõiv.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 10:34
Digitaalsest maailmast füüsilisse poodi: e-poe võimaluste rakendamine kaupluses
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele