Mitmed Äripäeva Gaselli TOP-i kuuluvate kiirelt käivet ja kasumit kasvatavate kaubandusettevõtete esindajad tunnistavad, et edu on aidanud tagada nii laienemine kui ka tervisekriisiga kaasnev inimeste kodus viibimine. Viimasega on oluliselt seotud toiduvalmistamine ja sisustamine.

- Krunnipea disainipoe kiirele kasvule on aidanud kaasa kaubavalik ja äripinna laienemine.
- Foto: Krunnipea disainipood.
Krunnipea disainipe poe üks asutajatest, Greenika Berezjuk ütles, et hetkeolukorda arvestades saadakse hakkama. "Suurimaks väljakutseks on toimetulek, sest tervisekriis mõjutab kaubandust oluliselt. Kauplused on küll avatud, aga palju sõltub sellest, kuidas inimesed liiguvad ja kas nad ka kulutusi teevad."
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Alates 2008. aastast, mil Baltimaades võeti kasutusele iseteeninduskassad, on traditsioonilisel jaemüügiturul toimunud märkimisväärne nihe. Ehkki iseteeninduskassas läheb ostlemine kiiremini ja ekraanilt on ostetavaid tooteid mugav valida, siis tekib jaemüüjale paraku ka kadusid. Näiteks mõnikord ajab klient raha kokkuhoidmiseks „kogemata“ tooted segamini ja tasub sarnase, kuid soodsama toote eest. Nutilahendusi pakkuva ettevõtte StrongPoint võtmekliendihaldur Anton Martšenko sõnul hoolitseb tänapäevane tehnoloogia lisaks tegutsemiskiirusele ka eksimuste ärahoidmise eest.