Mitmed Äripäeva Gaselli TOP-i kuuluvate kiirelt käivet ja kasumit kasvatavate kaubandusettevõtete esindajad tunnistavad, et edu on aidanud tagada nii laienemine kui ka tervisekriisiga kaasnev inimeste kodus viibimine. Viimasega on oluliselt seotud toiduvalmistamine ja sisustamine.

- Krunnipea disainipoe kiirele kasvule on aidanud kaasa kaubavalik ja äripinna laienemine.
- Foto: Krunnipea disainipood.
Krunnipea disainipe poe üks asutajatest, Greenika Berezjuk ütles, et hetkeolukorda arvestades saadakse hakkama. "Suurimaks väljakutseks on toimetulek, sest tervisekriis mõjutab kaubandust oluliselt. Kauplused on küll avatud, aga palju sõltub sellest, kuidas inimesed liiguvad ja kas nad ka kulutusi teevad."
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Ehkki tehisintellekt jõuab meie argipäeva ning töistesse tegemistesse üha jõudsamalt, ei näe Sanitex gruppi kuuluva PROMO Food Service’i müügiprotsesside juht Eleri Lipping võimalust, et see lihast-luust inimese tegevuse täielikult endale haarab. AI saab olla küll assisteerivaks jõuks ning heaks abimeheks, kuid personaalsus ning inimlik kontakt ei kao kliendihalduse osas mitte kuskile.