Mitmed Äripäeva Gaselli TOP-i kuuluvate kiirelt käivet ja kasumit kasvatavate kaubandusettevõtete esindajad tunnistavad, et edu on aidanud tagada nii laienemine kui ka tervisekriisiga kaasnev inimeste kodus viibimine. Viimasega on oluliselt seotud toiduvalmistamine ja sisustamine.

- Krunnipea disainipoe kiirele kasvule on aidanud kaasa kaubavalik ja äripinna laienemine.
- Foto: Krunnipea disainipood.
Krunnipea disainipe poe üks asutajatest, Greenika Berezjuk ütles, et hetkeolukorda arvestades saadakse hakkama. "Suurimaks väljakutseks on toimetulek, sest tervisekriis mõjutab kaubandust oluliselt. Kauplused on küll avatud, aga palju sõltub sellest, kuidas inimesed liiguvad ja kas nad ka kulutusi teevad."
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Üks levinumaid vigu on proovida kõiki tegevusi korraga: laieneda erinevatele turgudele ja siseneda neisse erinevate uute teenustega. Edukamad on olnud need e-poed, kes valivad korraga ühe sihtturu, kus huvi juba olemas – olgu selleks orgaaniline liiklus, sotsiaalmeedia kaasatus või kasvav tellimuste arv sellest riigist.