Mitmed Äripäeva Gaselli TOP-i kuuluvate kiirelt käivet ja kasumit kasvatavate kaubandusettevõtete esindajad tunnistavad, et edu on aidanud tagada nii laienemine kui ka tervisekriisiga kaasnev inimeste kodus viibimine. Viimasega on oluliselt seotud toiduvalmistamine ja sisustamine.

- Krunnipea disainipoe kiirele kasvule on aidanud kaasa kaubavalik ja äripinna laienemine.
- Foto: Krunnipea disainipood.
Krunnipea disainipe poe üks asutajatest, Greenika Berezjuk ütles, et hetkeolukorda arvestades saadakse hakkama. "Suurimaks väljakutseks on toimetulek, sest tervisekriis mõjutab kaubandust oluliselt. Kauplused on küll avatud, aga palju sõltub sellest, kuidas inimesed liiguvad ja kas nad ka kulutusi teevad."
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.