Uusi sõiduautosid jõudis veebruaris meie tänavatele 3612.
Foto: Andras Kralla
Uusi sõiduautosid anti veebruaris klientidele üle 1630, mis jääb eelmise aasta veebruari tulemusele alla vaid 61 autoga ehk 3,6%. Käesoleva aasta kahe esimese kuuga on Eestis müüdud kokku 3612 uut sõiduautot ehk 8,8% vähem kui möödunud aasta samal perioodil.
Tänapäeval on võimalik äriprotsesse optimeerida läbi digitaalsete tööriistade: B2C ja B2B tellimiskeskkonnad, broneerimissüsteemid, mobiilirakendused ja iseteeninduslikud makselahendused. Need ei ole enam lihtsalt lisavõimalused, vaid osa ettevõtte igapäevasest äriloogikast, mis aitab vähendada käsitööd ja keskenduda sellele, mis aitab saavutada parima konkurentsieelise ning loob suurima väärtuse.