Astri e-keskus sai eile 5-aastaseks ja tähistas sellega oma rekordaastat. Ettevõte kasvatas aastaga oma käivet üle 200%, külastuste arvu mitme miljoni võrra ning uusi e-poode liitus Astri.ee platvormiga ligi 300.
Astri Grupi turundusjuhi Matthias Vutti sõnul oli hästi toimiv e-keskus see, mis aitas neil ja kümnetel partneritel kriisis paremini hakkama saada. „Kui aasta tagasi kaubanduskeskused sisuliselt päeva pealt kinni pandi, suunasime kogu fookuse ümber e-kaubandusele. Me ei pidanud kiiruga hakkama poolikuid lahendusi pakkuma, vaid saime keskenduda oma klientide abistamisele e-kaubanduse suunal. Tänaseks võib öelda, et külastuste arvu poolest, ei jää e-keskus enam füüsilistele kaubanduskeskustele alla.“
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Ehkki tehisintellekt jõuab meie argipäeva ning töistesse tegemistesse üha jõudsamalt, ei näe Sanitex gruppi kuuluva PROMO Food Service’i müügiprotsesside juht Eleri Lipping võimalust, et see lihast-luust inimese tegevuse täielikult endale haarab. AI saab olla küll assisteerivaks jõuks ning heaks abimeheks, kuid personaalsus ning inimlik kontakt ei kao kliendihalduse osas mitte kuskile.