Kristiine keskus ja Rocca al Mare avasid oma keskuste parklas keskuse üürnike ja ka külastajate jaoks esimesed drive-in müügipunktid. Punktis saavad üürnikud anda lihtsalt ja kiirelt üle nende veebipoest ostetud kauba.
„Müügitegevus kui selline toimub eelnevalt üürniku e-poes. Meie drive-in punktides saavad üürnikud tooted külastajale üle anda,“ täpsustab drive-in punktide olemust Kristiine keskuse ja Rocca al Mare juht Kristjan Maaroos.
Kliendikaardid on muutunud püsikliendiprogrammide lahutamatuks osaks, kuid traditsioonilised plastkaardid kipuvad kaduma või koju ununema. Ka mobiilirakenduste vahel pendeldamine ei ole alati mugav, lisaks võib internetiühenduse puudumine jätta soodustused saamata. Eesti tarkvaraarendaja Ektaco värske lahendus viib kliendikaardi uuele tasemele – see salvestatakse sarnaselt lennupileti või pangakaardiga otse nutitelefoni rahakotti ehk Walletisse.